Ost Vanilla Coklat Drama TV3 : Tapi Bagaimana Nyanyian Spider!

salam. tadi tengah makan minum-minum di kedai tertengoklah sekejap drama terbaru di tv3, sebab selalunya cerita si Fasha Sandha yang ada kalau hari selasa, tengok-tengok malam ni dah drama lain yang bertajuk vanilla coklat. Entah sape ntah yang jadi hero dan heroin tapi nampak kelibat si iqram dinzly tu. tengoklah jugak dalam setengah jam!

apa yang best ialah pasal lagu yang digunakan dalam drama ni. sangat menarik! aku dengar suara memang dah syak nyanyian si Tam Spider tapi taklah yakin sangat. masuk kereta dengar pulak lagu yang sama menjadi juara carta era. tajuk lagu tapi bagaimana nyanian memang kumpulan spider!



lirik tapi bagaimana - spider

Kau buat ku teruja
Kau buat ku tertawa
Terbit rasa tersembnyi beku
Hingga rasa cemburu seperti
Pasangan kekasih yang hangat bercinta

Dan tak sanggup berpisah
Walau hanya sekejap
Aku sangat merindui kau
Senang sekali kau ada
Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini
Dia bukan tak cantik
Dia bukan tak baik
Hanya kekosongan yang ada
Di sudut hatiku tak bisa diusik
Hingga cinta jadi kematu
Tiada yang nak gaduh
Tiada yang nak tentang
Hingga rasa menjadi kering kontang
Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini
Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Bagaimana harus ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini


Ulasan

me_ fara berkata…
suka video clip ini...
visit my blog
http://admya.blogspot.com/2011/12/lagu-tema-dalam-drama-vanilla-coklat.html
amirahyusoff berkata…
ingatkan lagu ni,sixth sense nyanyi.
rupa-rupanya spider ^^
best kut lagu ni :)