Edisi : Botak!!

Salam.

Apa pandangan korang terhadap seorang lelaki yang botak..

Seksi!!
Geli Weyh!!
Macho Gitue!!
Konfirm takde Kutu!!

Pemain bola favorit aku pun botak dan tak main bole dah huhu..

Seksi gitue wakaka...

Macam mana kalau prempuan yang botak. Tak sesuai kot. Tak suka3..

sumpah aku menyampah dengan minah nie waktu nie..
lepas rambut dia panjang, aku dah okay balik..lalala~

Bagi aku, dah nama perempuan baik simpan rambut ler. Mak aku pun rambut sampai pinggang! Ini gaya rambut artis yang paling aku berkenan.

gaya rambut 'rachael' namanya wakaka. Sama dengan nama watak minah nie
dalam siri Friends. Mantap wei siri tue. Aku dah tengok semua dah. lalala~

Nie seorang lagi artis yang ada rambut lawa. Tapi minah ni bukan rambut je.
matanya sekali turut menawan hatiku wakaka..

p/s : nanti bini aku nak suruh buat rambut 'racheal' tue ler haha.

Salam.

Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

Qib berkata…
hehe..
suke klu botak kulit cerah.
klu yang hitam legamm
=bru rasa geliw kowt
Anisa berkata…
hai.
aku tak suke laki botak
ntah la tak tau nape

hehehe
Alamak.. Aku botak.. Wakakaka.. Tak leh arr nak jadi bini ko.. Ahaks.. ;p

~ lelaki botak sexy.. ;)
Asfan Ash berkata…
sstgh org ok r botak...mcm aku kalo botak org xdekat hakhak

Harapan seorang wanita

Burung apa?Burung apa?
cik husna berkata…
owh..rmbut rachel tu sng jer..lurus jer..haha..
ezzati berkata…
Zidaneeeee...ensemnye..
hahahah...saya suka bila berambut panjg tapi rimas oleh itu utk senang menguruskn diri bila bgun tdo,xperlu sikat2 bagai..potong pendek senang...
Tanpa Nama berkata…
bln ni belum sempat gunting rambut !
Tanpa Nama berkata…
abg botak
wow~
wekekeke!

pe kata ko botak
nak gak tgk`
mamai berkata…
botak biar kena pada tempat kalau sajer nak botak hahaha tak nak la
N a d i a berkata…
membayangkan Johnny Depp botak.
uh. ensem~
ziha berkata…
tak suke laki botak..
ikut pada orang la kot...
ade yg tak kena kalau botak
tomamot berkata…
weyh...carik bini pakai tudung meyh....

xyah nk memilih..hu3^^
pudding pie berkata…
tgk org kot
tp laki la sesuai botak
mcm lex luther version drama superman tu

sexy!!
sarah berkata…
sy suka laki botak
hnya pada samuel rizal jek.

btw sy xsuke amani time botakkan rmbut.ntah ape2 jek
hasni berkata…
xsuka laki botak
tapi kalu sidia y botak mstila suka
hihi
Tanpa Nama berkata…
hehehe =)
botak pun nampak sweet ...
tapi kena tengok pada orangnya la...huhu