Gay di Malaysia Makin Ramai...

Salam.

Tengok je gambar yang aku dapat dari sini..






Ada beberapa keping lagi gambar yang korang boleh tengok kat blog tersebut. Apa nak jadi. perempuan dah makin kurang lelaki makin ramai yang mereng kepala hotak diorang.
Manusia suka harta tetapi lupa pada amalan
Manusia suka rumah tetapi lupa pada kubur
Manusia suka bercinta tetapi lupa pada neraka
Manusia suka berbalah tetapi lupa pada syurga
Manusia suka manusia tetapi lupa pada Pencipta
( Ambil kat blog nie )

p/s : jauhkan aku dari dosa-dosa besar Ya Allah.

Salam.

Ulasan

joegrimjow berkata…
dah xde pompuan ke nak laki?
Anisa berkata…
hmm
mbe2 kite ramai sgt gay
diorg bangga jd gay
myQza berkata…
ada juga ygberlagak sejati tetap sebenarnya gay!
NFA berkata…
thanx for the reminder~
;)
Ouh.. Wat ku pening caner nanti nk carik bopren.. Arrgghhh..
Unknown berkata…
tu lah yg dikatekan laki dah kurang
petanda akhir zaman
uhuks.
sedehh~
ziha berkata…
wekk..geli jek..
sarah berkata…
saya sedih ramai laki di malaysia ni dah banyak menjadi gay,
saya harap awk straight.
ezzati berkata…
dahla laki sikit..jd gay lak..adeii
hasni berkata…
peliknya
jijik aku tgk dorang menari
mnggoda la tu konon
hakhak
hikzz
ya Allah slamtkan la hamba-hambaMu ini
Sang SyaffeQ berkata…
dh la laki2 makin pupus skang...dorang ni plak tmbah masalh..
|.a.r.i.e.z.a.| berkata…
dah la perempuan mmg ramai.. ni lelaki yg ckit tu pulak suke sesama lelaki.. kesian perempuan.. huhuhu
pudding pie berkata…
risau plak dgn pemuda2 harapan bangsa ni
dahla Melayu plak tu

takut plak kalau dpt bf gay
pompuan jugak yg jadi mangsa nt
nauzubillah
hisham berkata…
bro..aku xtau la ape nk jd skang ni...kerajaan pn war dek je...tp ape2pn aku x terlibat...hahaha...
Miss Nafira berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
miss nafira(myeryn) berkata…
susah la kalo aku nk cari pakwe lepas ni...huuhu
Ur Other Half berkata…
giler laa...mao ternoda aku lam uh.hahaha
Tanpa Nama berkata…
ntah ler ssh nk kate..!
*sambil geleng2 kepala
kawie2020 berkata…
isk..isk.. minta simpang ler aku terlibat ngan bende2 camnih...
zhrhtoodem berkata…
alemak!
dah la laki kurang
camne nak carik calon nih?
cisssss!

teruk2....
ami auni n auji berkata…
mgkin dalam kita tak sedar.. korg pon yg laki2... maybe ada byk agi golongn ini yg mn susah dijejak.. terutama yg jenis biseksual.. korg hati2 laaa... yg terang2an pon dah byk.. yg syap2??? korg rs populasi diorg byk tak???