Bila Aku Mengemas!!

Salam.

Penat betul hari ni, kena kemas satu bilik nie haha.

Baju aku punya la banyak nak di basuh macam satu sem aku tak basuh baju kot. Tempat sidai memnag full la arinie, apa lagi cari bilik kosong la buat tempat sidai. Berfikir di luar kotak!! Macam hebat je bunyinya huhu.

oh! Banyak-banyak kerja lipat baju paling aku malas sebab lepas ni nak pakai gak kan. Baik tak payah lipat, buat penat je. Jangan buat kerja sia sia!! Cara aku lagi senang kot, sumbat je dalam beg tue. Kalau tak muat, tekan tekan bagi muat. Akibatnya setahun beberapa bijik beg dah aku pakai huhu.

Sapu bilik. Macam rajen je aku ni. Yang nie aku tak buat pasal aku dah nak keluar sapu buat apa lagi haha. Fikir Dulu Baru Buat!! Nanti hari first aku masuk balik sem depan baru aku sapu.

Barang aku amat sedikit yea! Satu kotak kecik pun dah cukup, yang lain semua baju dan seluar. Jadi aku menumpang member aku je untuk letak barang dalam 'store'. Member aku dengan aku sekali pun pelik sebab barang aku terlampau sikit.


Kepada blogger yang nak bercuti tu, Selamat Mengemas dan Enjoy Holiday!!

Salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
haha lipat je laaa. takkan nk biar teraburrr. haha. kerja sia2 la konon.
sharamli berkata…
laki memang pemalas...
imHepPie berkata…
brg sket??mesti slalu pinjam brg membe je haha
yoro okino berkata…
selamat bercutiiiii
kawie2020 berkata…
hahahahaha.. biasalah tu... kita kan pandai... selamat bercuti!!!...
Qib berkata…
Wehh basuh nagn messin ke tangan.,~~!

apa, ko da nak balikkk kampung??
selamat bercuti. Tiket pun x beli lgi~
myQza berkata…
aku pun sibuk mengemas ni.. ekekekkee
green berkata…
aku dah nak abez kemas..
yeah~
Watierman berkata…
Main tekan dalam beg jer...macam pernah terjumpa senario macam tu..tapi kat mana erk!!!!Agaknya anak2 remaja LELAKI ni semuanya sama jer!!!

Jangan lupa Bonda yer..salam buat mak ayah di kampung ke bandar erk?
chokio_nia berkata…
cuti aku buln 2 taun depan kot..cissss

slamat bercuti ah..balek uma dok baek2..
hasni berkata…
erm
pernah gak terfiki lipt baju sia2
tp
bila fikir balik
tu fahaman y xbtl
huhu
tak payah lipat.. sangkut je
heheheheheh
Tanpa Nama berkata…
masa aku belajar dulu pun barang ku sikit jek
apan lee berkata…
gila pemalas.sama ar.haha.

selamat bercuti!
Unknown berkata…
cuti apa ni??? heee..

i hit ur nuffnang ;)
[z@ck] berkata…
mana aci ang cuti dulu..
Belog Cik Peanut berkata…
peanut nyer barang giler banyak
tiba2 terfikir datang u ni nak kumpul ilmu ke kumpul harta
heheh
DilOt berkata…
tak lipat baju??sumbat je??adoii...

barang sikit??ni mesti byk pinjam barang orang ni..=)
Seroja Jingga berkata…
selamat berhujung minggu!
huhu...apesal sume sibuk berkemas ni?...hihihi..nak bercuti la katakan?
Tanpa Nama berkata…
main sumbatttttt je erk?? patot la lelaki nih baju nye bau 'kepam!'

hilang sudah bau Daia yg wangi2 tuh...

xD
hisham berkata…
ok bro..tq2...ko pn slmt brcuti gak