Kerja Lapangan Geologi UKM

Salam.

Esok aku akan ada test berkenaan kerja lapangan kami di utara semenanjung iaitu Kedah dan Perlis pada tahun lalu. Aku memang lupa segalanya kot! Nasib baik aku ada ambil gambar dengan kamera aku tue, boleh la mengingatkan aku keadaan semasa berada di sana. Walau kebanyakkan gambar dipenuhi dengan gambar pemandangan selain posing maut budak geologi, tapi rasanya itu dah cukup untuk ingatkan balik serba sedikit tentang apa yang ada di satu-satu tempat tue. Jom tengok gambar..

geologi 1

geologi 2

geologi 3

geo

geologi utara

p/s: post aku sekarang banyak gambar rasanya haha...

p/s lagi : saje bagi gambar besar3..biar juling sikit mata tue wakaka..

Salam

Ulasan

hans berkata…
boleh mandi2 yg best tu
zhrhtoodem berkata…
mak oiii
korang budak geology memang slalu ade field work eh?
perghhhh
macam best je
Blog Eazy Izzuddin berkata…
adekku akan ke field work..
geologi juga
d ukm juga...
xD
mungkin dia pernah ketemu kamoo
hehe
xD
Azuan berkata…
yup! mungkin kot..ntah3 aku kenal kot haha..
MR.Z berkata…
geologi tu, meriah je tengok pic ni..hehe
sharamli berkata…
xjuling p0n..hak3
chokio_nia berkata…
cmne wat gamba flash2 tu??btw gud luck tes..=)
Solehah berkata…
gambaq berseronok ja banyak ni..hehe..
baincardin berkata…
Support Earth Hour! yay! ^_^
Qib berkata…
wat keje betul2 woii..
jgn nk enjoy jek
2R berkata…
wah sonoknya aktiviti itu..:-)jpe ape kt situ ye
ddYanie berkata…
wupss...terLihat budak2 kaJai d situ..^^
p/s rasa berminat utk m'buat gmbr bergerak spt d atas..hee