Cis! Talak Guna Punya Kedai!!

Salam.

Aku tak tahu kenapa sejak dua menjak nie, aku suka sangat makan tom yam. Padahal sebelum nie, tak pernah3 pon. Just rasa sikit3 yang akak aku beli ada laa. Rasa-rasanye dalam satu minggu nie, ada la dalam 5 malam aku beli tom yam.

Yang aku tak boleh nak lupa, ada satu malam aku pergi beli tom yam, bungkus beb!!dapat banyak sikit haha. Masa tue agak lewat la jugak. Memang dah biasa pon makan lambat3 nie. Macam biasa aku order la. Ok. Dah baya semua bawak naik bilik.

Sedey woo, makan sorang2! haha.

ok. aku rilek la dulu penat bro tangga banyak sangat nak panjat. Amik mangkuk bagai. Masukkan tom yam. Sedapnya!! Try rase sikit3 walau panas kan. Orang kata kalau makan Tom Yam leh jadi hensem! ye ke??



Owh! Aku kalu makan3 sorang sure pasang cerita punya. Tak la bosan sangat dok ngadap dinding tue huhu. Anime One Piece bersiaran kat laptop aku.

Aku pon melantak la dengan penuh sopan dan santun menjaga adab tatasusila orang timur (aku tak tipu ok!). Dalam dok syok3 makan, hirup3 tom yam tue, tetiba rase cam pelik la. Rasa cam masin3 payau. Aku pun keluarkan balik apa yg aku makan, dah tue takkan nak telan kot kalu rasa lain. Terkejut aku tengok! Anak lipas baik punya dalam tom yam aku. Nasib baik aku tak telan kot!

Apa lagi terus aku buang tom yam tue, kumur3 pakai dettol!!

Kuang asam betoi la kedai nie. Memang aku takkan beli lagi kat kedai tue. Siap hasut member3 lagi haha.

Salam.
Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

imHepPie berkata…
ngidam pe ko mkn tomyam neh..

mkn sorg2 mmg la x ensem..

aku makan da lama x ensem2 jgk..iskk tomyam x complete kot..

anak lipas??cisss...tokey tu bejaya mengoktober fool kan ko..
farah berkata…
ko saman je kedai tu.

ekkeke.

mmg tak patut la.
joegrimjow berkata…
ishhh
anak lipas
geli weehh
myQza berkata…
lipas tu pun salah satu bahan rencah juga.. ko ni... cuba fikri positif.. la la la
en_me berkata…
warong tomyam maner tewww.. veryy derrr
kawie2020 berkata…
ade lipas? nenek ayah tiri aku punyer saudara pupu cakap bleh jadi obat pandai n bertambah kemachoan...
ko cobe dulu..pastu ko cakap kt aku yer...
Tanpa Nama berkata…
bertuah ko dapat merasa lipas
hahaha
lumut berkata…
ko saman je weh..
iieeewwww//aku geli lah...
nak kene lempang ni org kedai tuh.


sabar ek..mane tau enzim lipas leh wat otak bertambah geliga..erk.
Ibu Ammar berkata…
kuang3..

anak lipas kira ok ar..

kalau dapat emak lipas lagi haru..

sabar2, kes boikot tu aku sokong..

salam kenal..=)
AbcdeFtyyhahh; berkata…
salam.
ok la tu dr cicak.
erkkk
hha.
bace doa je la.. :D
Solehah berkata…
isk2..tak boleh nak bayangkan..rasa nak muntah..huhu..mcm tu rupanya rasa lipas ek..huhu..
uhuk..uhuk..trbatok rase bace entry nih...wek..gelia ah anak lipas...seb baik tak trus telan ....huhuhu
sharamli berkata…
duduk bersimpuh sambil mkn?
Watierman berkata…
Salam Anakanda...mesti mak lipas tu tercari-cari anak dia...huhuhu...budak tecik kan suka merayap...Naya....nasib baik tak telan...dah dok fikir keracunan sebab apa erk???
zhrhtoodem berkata…
ewwwwwwww!
ko nih pun, seb baek tak telan
kalo telan memang superb ah!
IkanMasin90(IM90) berkata…
eeee...yuckkkssss...
hahahaha
saman jeeekk
pinat berkata…
euwww..ade lipass!!
kedai mane tu?
bak mai name..nk blacklist.
pinat berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
kuina berkata…
meh makan tomyam gong kat sini..power u...
CuTeMiUt78 berkata…
alamak.. dah masuk mulut tu... uuuwweeekkkkk.. saman. je kedai tu..
NFA berkata…
eiiiiiiuuuu...


geli kowt.
bgtaw slkit pe nama kedai tuh.
mana taw TERpergi lak.
HANNA berkata…
eeii lipas msk tomyam cmne ek rasenya =))
~asal xtgok dlu bru mkn..hahaha!
~tp agak2 ngidam mkn tomyam agi x pasni?
khasyikelvin_ berkata…
report ler sama tok kadi...
eh, sama pusat kesihatan...
eh, ape aku ngarut neh????
pudding pie berkata…
aiseh,, malang la plak dpt additional ingredients.. huhuhu

pe rasa bro??
jgn sakit perot sudeyy
hehehe
agree, jgn bli lagi kt kedai tuh
mamai berkata…
aku juga suka makan tomyan especially tomyam campur..lepas nie kena periksa dulu baru makan eekk
Liyana Lunia berkata…
fuhh bertuahh la ko an T___T sbb dpt rasa mcm mana sedapnya lipas uh. nsib baik bukan bapak dia kot :P
Tanpa Nama berkata…
xpelaa...lauk bru 2...mst sedp...huhuhuhu:P ampunnnn dearr
Bro Framestone berkata…
he..23x nk wat cam mne kan.... bro xde la pernah jumpe lipas dlm makan... cuma lauk masak xikhlas je...(xhabis masak la)

pe lagi bro sambung la masak balik lauk teu kat rumah

www.broframetone.com
Azri berkata…
sedap tw mkn tomyam..haha best...
nadnye berkata…
rasanya sebab makan sorang2 la nie.. sodap ada perisa tambahan :)
ayinn berkata…
hahaha,..
lipas tuh pon ngidam tomyam kot,..
jz trgelincir ckit je,
trus jd perisa tmbhn dalm tuh,..
haha