Nama Saya Azuan..Saya Anak Malaysia..

Salam.


Tadi dalam bas terdengar perbualan dua orang mat saleh mengenai negara kita yang amat panas. Seriously, aku rasa benda yang sama tetapi aku tetap sayang Malaysia huhu. Nak buat macam mana, Malaysia terletak kat negara beriklim khatulistiwa memang panas dan lembap sepanjang tahun tapi still ok kot kalau nak banding negara yang kena gempar bumi. Kalau panas pun bagus jugak senang sikit baju aku nak kering, jemur pagi tengahari dah boleh angkat wakaka.

p/s : dunia blog pun panas dengan si mamat adukataruna tue huhu...

Salam.

Ulasan

Ibu Ammar berkata…
panas pun salah satu nikmat kehidupan. kena bersyukur kan.

adukataruna bikin panas. hahai
joegrimjow berkata…
xmo la pasal aduka tu buat terencat je
pudding pie berkata…
aku sgt bersyukur sbb negara kita panas

pernah dgr kwn merungut bila duduk oversea sbb salji teruk sgt
susah nak kuar
Miss FarraAqua berkata…
yeah~ betul tu. sape lg nk syg m'sia klaw bkn kite sndri..
Panas sejuk masing2 ade baiknya.. Heehee.. Bersyukur jek.. Kan azuan?Aku pon anak malaysia.. Hik hik.. ;p

~ aduka teruna sgt popular.. hmmm..
NFA berkata…
yeah!
dye dah serahh diri.
finaly.

;)
Jard The Great berkata…
ku skong komen joe... tak pasal2 terencat.. ehehe
Anisa berkata…
i love malaysia
tak kire lah panas atau ape pun
:)
kawie2020 berkata…
aku juga bangga jadi anak malaysia..

:)
myQza berkata…
kalau sejuk je pun x best gak!
Nazz@Purple berkata…
Sesekali panas..sesekali sejuk..Itula Malaysia..=)
Tanpa Nama berkata…
panas kan! gwe pun tgh panas skrg nak pi cari air kasi sejuk lalala
JijahJambu@Jj berkata…
ye aah .. panassssssss.........
ILA HonEyBuNNy berkata…
yeahhh..sy anak malaysia....tah la adukataruna tu..bikin hot jah..ish..
mamai berkata…
mamat tu tak guna akal bila nak buat hal
Tanpa Nama berkata…
apapun,sy jg org malaysia.
:)
Tanpa Nama berkata…
tempat aku tak panas pon~
gelap gelita je~
devoted lily♥ berkata…
mmg panas...
tp nak buat mcm mana..
ujan emas di negara org..
ujan batu di negeri sndri..
eheheh..
cik husna berkata…
sape aduka teruna??de pape info yg ak cicir ker?huhu
Lady Dyla berkata…
Malaysia tu dah cukup bertuah dah.. ingt negara sejuk di bgs sgt ke.. menggegel nk tidur...
miss nafira(myeryn) berkata…
duk malaysia la best..
duk oversea nu wat pening kpale je.
4 musim,4 jnis pkaian kne ada..
duk m'sia gak relax~~