Blogger-Blogger Mantap!!

Salam..

Dalam dunia maya nie, ada macam macam jenis blog dan lagi macam macam jenis bloggers. Jadi hari nie nak pomot sikit blog blog yang aku selalu pergi melawat masa tengah lapang huhu.

Blogger Wanita/Gadis/Perempuan


Bonda Watie : Ini blog makanan paling mantap kot pernah aku tengok. Makanan semua sedap2!! Kalau nak resepi boleh tanya terus je haha. Tapi jangan la pergi waktu korang lapar, meleleh air liur tu nanti.

Si Tedi
: Ini merupakan blog pecinta kucing yang dipenuhi dengan gambar-gambar kucing yang cute tapi lately cam berkurang je kucing-kucing ni dari blog beliau atau aku ada miss something haha. Beliau amat suka update blog hihi.

Farhana : Blog ini suka menulis mengenai perasaan, cinta dan yang sewaktu dengannya. Aku rasa ni la blogger paling lama kot yang aku kenal tapi kenal ke huhu. Oh! Jangan panggil dia sayang, nanti ketaq lutut beliau haha.

Sharamli : Rasanya ramai kot yang kenal si blogger ni. Sangat malas nak update tapi suka sangat jenjalan kat blog orang lain. Digelar mak su sebab beliau perasan yang beliau masih muda dan suka buat budak kecik menangis. lalala~

Insan Tinggi a.k.a Pirah
: Blog member sekolah aku. Aku selalu gi lepakan diri kat sini baca perkembangan hidung beliau. eh2!! hidup la weh. Memang sempoi entri beliau dan yang penting pendek dan padat cam blog gua jugak la wei huhu.

Ain Jemin
: Blogger sabahan yang amat pakar dalam BI bagi aku la. Sangat suka entri english beliau. Blog yang simple dan banyak benda berguna dalam tue yang patut dibaca.


Blogger Lelaki


Joe : Blogger yang kreatif. Peniaga dan Pelajar. Suka blog dia sebab boleh tengok gambar negara omputih. Dulu aku suka dengan keluarga cerita Pak Belalang. Siyes Lawak huhu. Orang kelantan ni!!

Pinky : Blog tempat aku download semua cerita-cerita wayang yang best2!! Siyes aku ingat ni blog perempuan sebab pink sangat. Rupenya lelaki haha.

Bro Kawie : Blog beliau selalu buat aku gelak sorang3. Entri memang lawak dan selalu ada skandal dengan blogger-blogger lain haha.

Ah Fatt : Dulu aku konfirm dia ni lelaki. Tapi sejak baca entri dari Bro Kawie tu aku sedikit konfius la haha. Aku suka blog lama dan baru beliau. Penulisan yang lawak dan mantap!!

Nobuta
: Juga satu blog yang lawak. Beliau hilang lama giler tanpa sebarang update kat blog tapi sekarang dah ada balik hoho.

p/s : Panjang pulak entri nie, Letih pulak tu nak buat.

p/s : Banyak lagi blogger3 lain yang aku tak senaraikan. Nanti kalau rajen aku buat lagi huhu.

Salam..

Ulasan

lumut berkata…
kawie ngan ah fatt mcm sekepale..blog mereka mmg best..hehe..

sharamli mmg rajin komen.dielah pengomen tegar..=)
Anisa berkata…
iye2 suke suke blog diorg
mereka mmg mantao seyh

suke kucing2 tedi
meeoww
PuanPepel berkata…
huhu.... tedi sedey dak itam n dak uteh asek gado... tu yg da mls nk citer kot...


sha mmg...mne2 jek ade muke dia komen,..hahaha... i lyke...


kawie ngn ah fatt mmg sgt top...aku suke dua2..erk...stetmen bunuh diri...
Unknown berkata…
hehe..happy blogging :)
piNky LuCiA berkata…
hmm.. semua blog aku baca.. komen.. kalau aku rajin aku tggalkan.. hehehe
sharamli berkata…
sgt suka kaK WATIE...mcm ibu plk bl dy kasi nasihat...

eh..k0 kena senaraikan n p0m0t 279 bl0g...
ha3
sharamli berkata…
kawie kal0 ngn laki xpe..ngn p0mpuan kang terkus2 plk..ha3
kawie2020 berkata…
hahahahahaha... ape nk buat? dah bloger2 pompuan cun2 belaka.. tu yg aku kus-kus tuh.. hahahahahaha...

p/s: thanks azuan budak pandai... ko memang pandai.. hehehehhehe...
AzuanBudakPandai yg wat aku sayang sekejap.. Oopsss.. Tak leh, trcabut lutut kang.. Hahahaha.. ;p

Ish3.. Depa sume hebat.. Sape laa aku ni.. Pape pn, maceyy rajin jenguk aku soulmate ko ni.. Hahaha.. ;)

~ kita mmg lama gak dh kenal.. cume tak brsemuka brtentang mata jek.. ko je segan nk jumpe aku.. hahah.
Blog Eazy Izzuddin berkata…
yeah!
dorang2 sume mmg mantap...
=D
joegrimjow berkata…
peniaga??
haha
layan je la

thx u
ada gambar snow klu nak tgok
;)
joegrimjow berkata…
nanti sejam lg baru published
chokio_nia berkata…
pinky tu laki??erk..hoho..aku nak g jengah blog2 ko ske ne jap..lol
NFA berkata…
uncle ahh fatt adalah lelaki.

fakta bukan auta.
heee..
;D
ILA HonEyBuNNy berkata…
yeahhhh...suka jgk bca blog2 diorang...hiih
Eldy Voon berkata…
wei ! gua xde pon ? xD hahaha ~ thx for sharing ~
Ruby berkata…
mantap.. next time saya nak gak eh.. hehe.. :D

salam kenalan..
PiNk ButTeRfLy berkata…
best2!

le la gi blogwalking japgi.

suke nobuta!
kuyie berkata…
wohhhhaaaa~ manatp2 bloger sumer.....slam perkenalan bro...