MENCARI CALON MENANTU~

Salam.

Jam sudah menunjukkan jam 12:30 malam, namun aku gigih menaip entri buat tatapan saudara saudari sekalian. Semoga saudara saudari semua sihat semuanya. Sebentar tadi aku baru sahaja menonton wayang cerita 300 lakonan Gerard Butler sebagai Raja Spartan. Cerita yang bagi aku agak BODoH sebab heronya mati, nasib baik effect masa berperang sangat-sangat COOL !!!

Esok akan bermulanya Piala Dunia begitu juga dengan kerja lapangan aku. Tapi aku bernasib baik kerana kemungkinan besar pemergian ke Perlis dibatalkan dan dibuat di Putrajaya sahaja. Terkinja-kinja melompat keriangan aku mendengar berita tersebut hahaa. Senang la aku boleh aje ulang alik dari UKM ke Putrajaya Presint 9, kalau lalu kawasan tue, nampak muka aku sila buat buat tak kenal yea wakaka.

Gaya aku lompat wakaka~
sumber : google
Yang seterusnya ini untuk Perempuan sahaja, yang lelaki sila jangan baca, dah macam LRT untuk Koc Wanita pulak huhuu. Nie bagai yang nak kawen cepat tue sila hubungi nombor di bawah sebab seorang emak sedang mencari calon menantu untuk anaknya~

Bolehlah sape3 yang berminat~
p/s : sekarang nie, aku tengok bilangan komen aku dah berkurang. Nie pasti sebab kemalasan nak blogwalking. Tahu update saje haha~

Ulasan

Unknown berkata…
lol.. xjd dtg perlis ker??
kalo tak bleh jumpe...
kikiki ;)


wahhh...
ade jugak eh mak-mak buat iklan cmni... ni mesti kes anak mls nk cari pasangan sendiri.. ayoyo...
Macam kanak-kanak mlompat kegirangan.. Aiyo..

Weh.. Aku dah call.. Nanti aku jemput eh ke majlis tu nanti.. *segan-segan*

Pastu baru aku perasan, aku tak cukup umur.. ;p
Tanpa Nama berkata…
sila berjalan jauh sikit lagi sehingga ke presint 15, saya ada di situ..hahahaha
Unknown berkata…
aku pn nak buat cmtu la 3,4 thun lagi kalo x jumpa2 lagi pasangan hidup///
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe... iklan yang menarik.. tapi sy blm nak try lak sebabnya masih belum mau tinggalkan zaman bujang... terlalu tak berani dengan sebarang komitmen sepanjang hayat nie... takut tak mampu nak laksanakan... :)
Legasi Piston Pecah berkata…
confirm mak mertua dia tuh orang SPA..haha
Tanpa Nama berkata…
haha memalukan jer..
Frodo Baggins berkata…
hahahhahaha
kalau buat iklan camni
pomot KY Jelly best jugerk
laku bisnis wa.
hahahahaha sioot nyer iklan


>>___<<
chokio_nia berkata…
ko br tgk 300???lmbt nye weh..huhu

hurrrmmmm..aku nye komen pon da maken kurg..maybe sbb same..:)
hans berkata…
haih
anak doktor pun cari menantu macam nih je ker?
budget tak cukup
hahaha

p/s : Episod 32 Siri ADKDA Sudah Boleh Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-32.html
dIng dOng berkata…
ish adew jugak yew nk cri cara gni...sedih gilew asenyew..hahahaah
pudding pie berkata…
biar betol iklan tu..
ada gak orang wat ea
hahaha