Ciri Ciri Wanita Idaman Lelaki !!!

Salam.

Baru lepas melayan video-video Jabbawokeez di youtube. Memang best tarian diorang, rasa cam nak menari sekali tapi sumpah tak pandai ekeke.

..........................................

Hai. Nama aku Boerbok. Unik kan nama aku, jarang sekali orang yang bernama unik seperti aku. Sila panggil aku Boo sahaja. Setiap orang dalam dunia ini mahukan pasangan yang sempurna. Aku juga sama, aku nakkan wanita yang memenuhi ciri ciri idaman aku.

Aku nakkan seorang wanita yang mampu untuk bersama
aku ketika senang dan susah...yang pandai
menggembirakan aku ketika aku bersedih.



Aku mahukan Perempuan yang mampu ketawa riang gembira
dan mahukan aku kekal ketawa dengan cara aku sendiri tanpa secalit
perubahan...



Aku mahukan wanita yang pandai menjalankan tanggungjawab
sebagai seorang suri rumah...yang tahu apa
yang aku suka dan apa yang aku tidak suka..





Aku juga mahukan seorang wanita yang bisa membuat kejutan
kepada aku...yang sentiasa disisi aku setiap masa...yang
aku mampu gengam erat tangannya.


Macam banyak je pulak ciri-ciri idaman aku nie. Tapi aku tahu yang semua itu tidak akan berjaya kerana....

Ceh! Tahulah aku tak mandi hari-hari...
tapi aku still maintain di pasaran
kambing-kambing sedunia ekeke..





p/s : Kadang kadang kita tak sedari diri nak yang lebih lebih aje...
p/s : gambar dari drama Lovers in Paris..kambing tue kat google aje ekeke..

Salam.

Ulasan

ery farieha berkata…
tak hbs2 lovers in paris ko
=P
myQza berkata…
semoga dapat apa yg di hajati!
Kancilbiru berkata…
jgn tak tau...tah tah kambing pun pandai demand sekarang...hehe
Unknown berkata…
kita xkan dpt seperti yg kita inginkan andai kita meletakkan sebaris garis tuk mencari yg kita inginkan.. :)
Kalau kambung pon high taste mcam tu, manusia apetah lagi.. Punah hasrat nak jadi wanita idaman lelaki sbb jadi idaman kambing pon tak lepas.. Wakaka.. ;p

~ angau ngan Lovers In Paris? ape cer?
ftrhd berkata…
adess kambing pun nak yang cantik-cantik?? hahaha

err siapa pelakon perempuan tu..rasa nak gi meminang dia ar :p
Unknown berkata…
comey kambing~ hehhee
PuanPepel berkata…
tak beragak ini kambeng..
✿❤Pn Iza❤✿ berkata…
oohh.. i lov this storyyyy !!!
:)
iniAKU berkata…
aku nak bom kamben ni bole x?
Frodo Baggins berkata…
wa nak yg ada berdozen koleksi coli merah tuk dipersembahkan pada wa tiap2 malam. muahahhahahaa


>>___<<
zaidi mersing's wonder berkata…
ko kenal aku x?
cite ko kelakar
NiZaM Limited berkata…
wahhh..camtu ye ciri2 wanita idaman ko..semoga ketemu jugak la yg mcm tu nnti. hehe..
jgn lupa tambah..yg solehah, pandai jaga kesucian diri sendiri..=p
hasni berkata…
dl
tgk gak crita ni
mata popuan tu sweet
bulat aja
hihi
moga2 dpaatlah wanita idaman encik azuan tu ye
ami auni n auji berkata…
peminat crite lover in paris ka??
nora berkata…
kita sebakul.
nyah suka lovers in paris jugak..

=)