Lovers In Paris!! Romantik Tak Lelaki Yang Menyanyi Untuk Perempuan??

Salam.








Aku dapat video nie di youtube. Yang teruna Park Shin Yang dan yang dara ialah Kim Jun Eun. Bahagian pertama lelaki yang menyanyi dan di bahgian kedua perempuan pulak yang nyanyi. Video dari drama Lovers in PAris. Ini satu-satunya drama korea yang berjaya membuat aku menonton untuk kali kedua haha. Best citer nie. Layan giler~

Kim Jun Eun.

Park Shin Yang
Nak tahu lebih pasal drama nie, sila baca di sini.

p/s : kepada perempuan sahaja, sila jawab soklan tajuk entri ini ekekee..

salam.

Ulasan

Unknown berkata…
jenuh aku crik butang komen T_____T
errrr kalau sedap aku suke laa
kalau x, x ske
wakakakakaka :P
chokio_nia berkata…
depends la..kalo nyanyi lagu nasyid mcm smart jugakk..:)

btw cte ne memang bes la..hehe
Aku nak komen.. Tapi aku malas sebab nanti komen aku dipengaruhi oleh kejiwangan aku dan ko akan kate "pengaruh korea kuat sangat nih"...................... ;p

Aku penah convert lagu si Park Shin Yang ni nyanyi pastu masuk dlam fon.. Walaupun suare dia tak sedap, tapi ikhlas.. Haha..

P/S: Ada satu drama Korea tajuk dia Bad Couple, episod 11, ada scene nyanyi main piano lagu yang sama, Saranghaedo Delkawyo (Yurisangja).. Itu lagi romantik.. Ngeeee.. =)
Lupe derrr.. AD romantik kaa?? Wakakaka.. ;p
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe.. memang romantik.. :)
walaupun sore mcm katak pangil ujan... :))
Tanpa Nama berkata…
biasanya romantik la..sesumbang mana pun, i tetap feel he is sooo romantic man..kuikuikui
nur.sa berkata…
yep. kalo dia reti nyanyi mmg la romantik.tp kalo sore tak best better la tak yah nyanyi. nanti ilang teros romantiknya.
zaidi mersing's wonder berkata…
kasi aku try tgk citer ni? isnin nanti aku dtg kt bilik ko....
hahaha
masturah mj berkata…
rsanyaa....klu org tu blh wt die rse romantik tu, dh ckp ok!romatik la tu..tersntuh getaran jantung,hati!wawaw..btw-koreanlover=)