Aku Menang RM 50~ Adakah dikira aku telah membuat duit dari blog?

Salam.

Berbaloi-baloi rasanya dan tenaga juga makin meningkat haha.

Ini gara-gara keputusan untuk 'kontez dialog kelakar' anjuran Fitihadi.com telah dikeluarkan. Macam mana aku boleh tempat pertama pun aku tak tahu haha~ Dapat free RM 50 ~ Ini entri aku untuk kontes tersebut~


Mula-mula dapat ucapan tahniah dari blogger intanizani (baca entri baru beliau mengenai cara jana duit dengan blog!) di shoutbox.
 

Aku dapat nie semalam, jadi aku pening-pening ubi amenda pulak aku menang, nak kata aku masuk kontes dari blog intanizani nie takdok la pulok~ Akhirnya aku biarkan dengan mengatakan kepda diri sendiri yang beliau salah masuk blog~ sesuka hati aku aje haha...

Hari ini aku buat satu entri yang aku autopublishkan~ Entri berbunyi 5 tips meningkatkan tenaga  Aku dapat satu komen (koemn ke-12!!) yang meningkatkan tindakbalas kimia dalam badan aku seterusnya muka aku tersenyum riang. Barulah aku faham ucapan tahniah dari blogger intanizani semalam~ terima kasih daun keladi la yea haha~ 




Kepada pemilik blog Fitrihadi.com~ Terima kasih berbanyak diucapkan atas segala usaha dan penat lelah memilih aku sebagai pemenang wakaka~ Kontes nie memang menarik dan harap lain kali buat lagi~

p/s : esok pergi exam dengan riang walau nota belum habis baca wakaka~

Salam.

Ulasan

CIKGU NAMAN berkata…
nak sketttttttttt!!
Okey laaa.. Dah sesuai.. Sila topup Upax anda.. Call ke.. Number daku.. Ahaks.. ;p
myQza berkata…
Alhamdulillah..

rezeki! :)
Hasrol Nizam berkata…
tahniah2..aku tak sempat nk join..tak sedar dah miss due date..dah takde rezeki kot..hehe
Unknown berkata…
lambat la ko
ahahahaa
aku da tau awal2. ingat ko da taw
ekekeke
sharamli berkata…
p baca n0ta cpt...
hasni berkata…
aku baca entry kau tu pon aku gelak haha
macam ringkas je
tp not bad kelakar jgak
thniah
jum la dtg um
mid valley dkt je
leh belnja big apple ke
pancake doyan ke
haha
Nazz@Purple berkata…
tahniah..tahniah..=)
zhrhtoodem berkata…
woooo.10% aaaaa.hhahahhaa
myQza berkata…
contest aku tamat pada pukul 11.59 malam 16 April 2010

:)