Cari Awek! Cari Pakwe!

Salam.

Pagi tadi ada exam amali. Petang jam 5 akan ada perbentangan. Malam akan ada meting post-motem makan malam geologi.



Siapa setuju yang cinta alam maya boleh berlaku?

Aku. mungkin la kot. Sebab ada seorang kawan abang aku yang kahwin dengan isterinya sekarang bermula dari 'chat' room. Dulu kan femes chatting3 nie. Jadi diorang berkenalan dari situ sampai buat date. Dan syukur Alhamdullilah sampai skarang jodoh diorang masih kuat.

Mungkin boleh dicuba tetapi haruslah berhati-hati terutama kepada gadis-gadis. Banyak yang kena tipu kot!!

p/s : moga si joe jumpa gadis blog beliau huhuu..

Salam

Ulasan

Nazz@Purple berkata…
wardina pon temu jodoh dr dunia chatting ni katenye..kalo dah jodoh..mcm2 cara bertemu jua..
piNky LuCiA berkata…
hmm.. aku percaya pada jodoh.. haha
Hoho.. Pengalaman yg memeritkan.. Tapi kalau itu memang dah tertulis di atas sana, terima saja.. Huhu..

Wahai solmateku, kalau2 kamoo jumpe jodoh kamu di alam maya, all the best ku ucapkan.. Heee.. :)

P/S: Joe bukan dah takde pape ke ngan gadis blog?
balqissy berkata…
ameen..moga joe dan kamu pun jumpa jodoh jugak la ye ;)
Tanpa Nama berkata…
owh jodoh...tak tahu la kat mana akan ku jumpa jodohku..hehehe
Anisa berkata…
siapakah agaknye yee

hehehe

moga akan bertemu si idaman hati
:)
Jard The Great berkata…
aku mungkin kahwin dgn blogger gak kot.. ehehe
mamai berkata…
dalam bercinta segalanya berkemungkinan
Adziim berkata…
Gua rasa trend cinta alam maya akan meningkat seiring dengan perkembangan teknologi.
joegrimjow berkata…
ahakss
da jumpa da
doa2 supaya berkekalan
sharamli berkata…
j0m la kita kapel 2..hak3
sapphire blossom berkata…
aku percaya je, da byk people i met with internet networking.. xsemua yg BAEK, x semua JAHAT. kena tgk betul2 la, jgn hentam je..belasah je..mmg r.
bina badan berkata…
Dapatkan panduan bina otot badan bagi lelaki agar anda lebih tough dan macho....miliki badan impian anda bermula disini...jika org lain boleh..anda juga boleh....