Poster dan Trailer Juvana Perhitungan Terakhir

Poster Filem Juvana Perhitungan Terakhir

Masih mengekalkan watak-watak dari siri/filem sebelum ini, filem Juvana Perhitungan Terakhir bakal ditayangkan pada 29 September 2016. Di bawah arahan Faizal Ishak, filem ini diterbitkan secara kerjasama antara Filmscape, Juita Viden dan Star Media Group.

Disebabkan filem Juvana 2 adalah satu filem yang fail (tak paham jalan cerita), so tak tahu sama ada filem ketiga ni mampu menarik orang ke pawagam atau tidak. Tapi trailer filem Juvana 3 ini sangat terbaik! Botak vs Daim!


Barisan pelakon yang terlibat dalam filem Juvana 3 adalah; Zahiril Adzim, Johan As'ari, Adam Shahz, Hasnul Rahmat, Pekin Ibrahim, Zaidi Omar, Shera Aiyob, Nad Zainal, Riki Rikando, Khairul Muhamad, Muhammad Syafiq Ikmal, Helmi Hakim, Rosli Sako.

Sinopsis Filem Juvana 3 : Perhitungan Terkahir

Siri ketiga filem Juvana merupakan kesinambungan dari sekuel terdahulu, Botak, Daim dan Ayam menyedari perjanjian mereka bertiga dengan Raja demi membebaskan Sara, ayah Botak dan adik-beradik Apek telah memakan diri.

Terperangkap dalam permainan Raja, persahabatan mereka turut sekali lagi teruji apabila Raja dengan bijak memanipulasi dan melaga-lagakan mereka hingga masing-masing mencurigai antara satu sama lain. Dalam situasi yang semakin menghimpit, harapan Botak, Daim dan Ayam terletak pada rakan-rakan mereka yang lain untuk menyelamatkan mereka sebelum terlewat.

Update Trailer Juvana Perhitungan Terakhir

Ulasan