Kelajuan Menaip Makin Bertambah : Jasa Blog Aku !!

Salam. 

Hari ini, aku dapat menyiapkan tesis aku dengan baik, walau belum siap spenuhnya tapi kalau setakat nak hantar ni boleh je rasanya. Masa aku buat tesis ni aku sedar yang kelajuan aku menaip semakin bertambah dari sebelum ni. Kesilapan pun dah main jarang walau aku menaip dengan kadar yang agak laju. Biasalah kadang-kadang typing error mana boleh tak jadi. Manusia kan selalu buat silap.

Apa yang penting, blog buat aku menaip dengan lebih laju, ialah hari-hari duduk menaip kat sini, mana tak jadi makin laju. Practice makes perfect right?? 



Sudah boring berada di UKM dengan bilangan orang balik kampung semakin bertambah. Semakin terasa nak balik tapi tiket tak beli-beli lagi. Ntah ada ke tidak lagi tiket balik, dah la tarikh balik dekat dengan raya haji. Harap dapat la tiket, kalau tak, merempat la aku di UKM ni. hoho.

p/s : masa untuk edit pulak tesis ni.
salam.

Ulasan

[sutera kasih] berkata…
good luck for your tesis..blog mmg sgt membantu kpd penulis tesis huhu

*teringat masa buat tesi dulu..buat tesis smbil blogging..syok!*
budak eksiden berkata…
Assalamulaikumm..
first time jenguk blog nih..
nice blog..
pasal post nih...
x tau nak komen ape..
ape2 pom.. bile dah selalu menaip kompem jdi mkin cekap dan laju nye.. heheheh
Admin berkata…
hehhee..

bagus2,

so truskan brblogging!

:)
Arizakiah berkata…
Tiket dah habisla azuan....
Tapi...lori ayam ada lagi...
virda berkata…
stuju!!!!!!!!!!!!!!!!
virda berkata…
stuju!!!!!!!!!!!!!!!!
Maiyah berkata…
salam perkenalan.. ;)
Tanpa Nama berkata…
Aku hanya ingin membuat komentar cepat untuk mengatakan saya senang saya menemukan blog Anda. Terima kasih
Tanpa Nama berkata…
Artikel ini sangat menarik, terutama karena saya sedang mencari pemikiran tentang hal ini Kamis lalu subjek.