OST Bunga-Bunga Syurga Drama TV3 : Semua Isi Hatimu Nyanyian 3 Suara



Lagu tema Drama Slot Zehra Terbaru merupakan nyanyian 3 suara iaitu ning baizura, jaclyn victor dan shila hamzah yang femes dengan lagu beribu sesalan. jadi kat sini aku letak liriknya :

lirik lagu semua isi hatimu - 3 suara

Kau katakan padaku

Betapa lelahnya dirimu menghadapi aku

Kau katakan padaku

Ingin kau mengakhiri semua ini


Tak bisakah engkau cuba

Melihat diriku dan semua cintaku

Tak bisakah engkau cuba

Hargai hatiku dan perasaan ku untukmu


Cubalah tuk mengerti aku

Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu

Cubalah tuk merasakanku

Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu


Tak bisakah engkau cuba

Melihat diriku dan semua cintaku

Tak bisakah engkau cuba

Hargai hatiku dan perasaanku


Yang hanyalah teruntuk dirimu

Cubalah tuk mengerti aku

Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu

Cubalah tuk merasa aku


Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Cubalah tu cubalah tuk mengerti aku

Cubalah tuk merasa aku

seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Semua isi hatimu

Ulasan