Perubahan Pada Jangan Bukak Blogspot

Salam.

Semalam, Hari Sabtu. Selama satu hari. Dari pagi ke petang, aku mencari sesuatu yang baru untuk blog ini sebab layout yang sebelum nie hanya untuk sementara akibat kerosakan pada layout lama aku. Nak buat camne, dah takde jodoh yang panjang anatra aku dengan layout lama tue. Jadi terpaksa la tukar baru. hihi.

Warna Background
Aku rasa warna nie sangat berani yea. haha. Tak pernah pernah lagi aku guna warna secerah nie. Selalunya warna hitam takpun putih. Kadang kdang warna biru, tapi semalam rasa kacak pulak pakai warna orenge nie. Jadi dengan kacaknya membuat keputusan untuk pakai warna nie. Lagipun 'The Oranje' masuk final walau kalah dengan Sepanyol pada WC tahun nie.

Header Blog
Nie lagi satu, seingat aku tak pernah lagi blog kacak aku ada header sepanjang aku blogging. Ada ke? Macam pernah ada. Ntah la. Aku tak berapa ingat. Tapi memang sesuatu yang baru jugak. Menggunakan watak cikgu naruto iaitu Jiraiya sebagai penarik utama walau dah lama tak baca naruto sejak kali terakhir aku lihat sasuke dikalahkan oleh abngnya sendiri.

Widget
Kalau diperhatikan widget banyak yang dibuang, ditendang, didelete atau diremovekan dari page nie bagi mengurangkan masa loading yang melampaus sebab kenbanyakkan entri blog nie bergambar dengan saiz yang besar. Jadi buang widget adalah cara penyelesaian terbaik. hihi. Tetapi disebabkan tuan punya blog kacak nie seorang yang banyak masa free, kemungkinan widget widget ini dimasukkan semula adalah tinggi.

Itu saje la kot. hehe.
salam.

Ulasan

Kalau rasa nak masukkan widget..dan terasa berat..cuba test compress..mungkin lagi cepat masa loading blog..

Entri Terkini PKE
Download 10 Lagu terbaik Bulan Julai

Cara Cepatkan Loading Blog anda
Cara Cepatkan Masa Loading Blog
Unknown berkata…
tlg bikin baik pulih aku punya layout... huhuhu...
eelobor berkata…
cantik gak kaler layout nih. kreatif ar lu bro.....
Warna cerah ibarat cahaya yang riang gembira.. Lalala.. :p
Qib berkata…
weh.. wat tutorial potoshope klu ko reti leh xxxxxxxxxx


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Sapa nak elaun?
anyss berkata…
Salam,
Mmmmmm memang nampak kacak skit dari yang lama ;)

Ada kala, berubah sikit itu mengubah banyak perkara :)