< Promosi > KOntes Duit Raya Yang Best Tuk Korang Sertai!!

Salam.

Raya dah semakin dekat. Tiket raya pun aku dah beli. hihi. Nasib baik tak ramai lagi orang, tak yah beratur panjang panjang macam tahun lepas. Cuti Pelajar UKM tahun 2010 nie jatuh pada 8 September hinggalah 19 September.

Bersempena dengan raya yang akan tiba nie, beberapa blogger telah menganjurkan kontes duit raya yang sangat mudah untuk dimenangi. Aku pun bercadang nak join jugak, sekadar menyibukkan diri, mana tau kot kot ada rezeki hehe.


Ini Kontes dianjurkan oleh FitriHadi.Com. Sangat mudah iaitu membuat satu entri dedikasi Hari Raya kepada tuan punya blog. Boleh buat melalui edit gambar, kad raya, music video atau apa sahaja yang korang suka. Tapi lagi kreatif lagi senang nak menang kot. hehe. Nak tahu syarat syarat, masuk dekat link atas.



Kalau Rasa yang atas tue senang, yang nie lagi senang. Tapi memerlukan korang mempunyai akaun twitter. Buat aje la, bukan kena bayar pun. hihi. Hanya perlu 'tweet'kan apa yang disuruh aje, dan pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah. Ayat yang perlu di'tweet' berbunyi :
Weh, nak duit raya? Ada orang nak bagi duit raya disini http://wp.me/pt8Qw-r5 #duitraya

Jadi kalau ada lagi kontes duit raya, nanti aku akan update lagi. Dah lama rasa tak menang hadiah dari blogger lain. Aritue DR. FARHANA ajak berbuka pun tak dapat pergi. hoho. BAnyak dah rasa yang aku menang dari blogger lain : Ada dapat novel! Ada dapat jersi MU dengan beg! Ada dapat top up! Ada dapat duit...Best3!!

p/s : Dapat lagi dua Buffered, TQ yea Nuffnang. hohoho.
Salam.

Ulasan

myQza berkata…
ramainya nak bg duit raya =))
Daya berkata…
wah.. beruntung nyer dapat banyak adiah