JUadah Berbuka : Resepi Tau Fu Fa !!


Salam. Semalam ke bazar terus cari Tau Fu Fa nie.  Maklum duduk jauh dari rumah, memang selalu ke bazar kalau aku tak ke masjid, makan talam hoho. Tau Fu Fa Memang sedap dimakan panas panas. Mesti cari yang panas, kalau yang sejuk tak berapa nak sedap bila dah makan nanti. Nasib baik jumpa semalam satu, kalau tak..memang tak beli nampaknya. Sanggup tue haha. Kalau ada Tau fu fa nie memang nie la makanan first aku ngap masa nak berbuka. Nasi ketepi dulu. hoho. 

Tadi takde kerja nak buat, senang giler rupanya resepi nak buat Tau Fu Fa nie. Aku ingat susah bukan main. Tapi belum cuba belum tahu kan. hoho.


p/s : sesiapa rajen..boleh la buat, lepas tue pos kat aku banyak banyak hohoo.
salam.

Ulasan

Kegilaan aku jugak.. Kalau boleh nak hari2 ade.. Tapi.. Yang lainnya.. Aku suka sejuk.. Aku suka air gula putih.. Heee.. Mmg snang nak buat.. Kalau balik umah, aku selalu buat ngan mak aku.. Tak sangka gak, lagi sedap dari bazar punya.. Hahaha.. :p

Selamat berbuka encik.. :)
pudding pie berkata…
kecur air liur!
fav food ni.. hehe
Tanpa Nama berkata…
i like taufufa..nak2 kalau sejuk..wah rase lega je makan menda alah nie...
Cik TTK berkata…
pinjam gambar yek..:)