Contest Duit Raya FitiHadi.Com - Dedikasi Ucapan Raya untuk Beliau !!

Salam.

Baru nie aku dah buat entri yang aku nak join kontes nie. Dah berhari hari bertangguh. Akhirnya aku rajinkan jugak diri dan akhirnya aku mendapat idea dedikasi Hari Raya untuk Fitirhadi.com . Ini bukan sebarang dedikasi, orang tertentu aje boleh dapat. hahaa.


First aku jemput seorang penyanyi yang tak asing lagi bagi menyampai dedikasi aku. Sape lagi, kalau bukan penyanyi yang membawa aliran muzik baru dan imej baru kepada persada muzik Malaysia, si penyampai lagu Oh Bulan! Yuna. hoho.


Kemudian, aku bawakan seorang pelakon lelaki dalam filem terbaru 'Apokalips' arahan mamat Khalid. Aku nampak muka dia nie macam Iqram Dinzly tue. Ntah la. Yang penting dia setuju untuk buat dedikasi bagi pihak aku.


Aku terbang jauh sedikit kali nie, ke Korea semata mata mahu mengambil wondergirls bagi pihak aku dalam meyampaikan dedikasi raya kali ini. Oleh sebab ini memerlukan usaha yang lebih, jadi ucapan dia panjang sedikit. Femes benar nampkanya FitriHadi.com lepas nie. hoho.


Last but not least, aku meminta tiga orang pengacara iaitu Fara Fauzana, Faizal Ismail dan Cheryl Samad mengumumkan dedikasi Selamat Hari Raya kepada Fitrihadi.com.


Entri ini hanya sekadar suka suka bagi mengikuti kontes dari blogger FitriHadi. Mahu join jugak. Bolehlah baca syarat syarat nya di blog beliau - Kontes Duit Raya FitriHadi.Com.

salam.

Ulasan

nur.sa berkata…
creative! :) good luck.
ddYanie berkata…
ahahahaha..kreatip gilak kamu! salam ramadhan yeap...^^
Err.. Artis popular sorang lagi tu takde ke? Farhana puteri bumi kenyalang? :p
Azuan berkata…
Dr : takde kat sini..harap maaf yea hohoo
Sya Isya berkata…
fuyo! kreatif. good luck eh! selamat hr ry.. =)
aisple_aislesz berkata…
waaaa creative .... ^^

good luck 2 u ...!! !
ftrhd berkata…
perghh artis bagi ucapan ar..hehe thanks :)
Tanpa Nama berkata…
kretip2!!! XD
tp yg gmba last tu...... faizal ismail, cheryl samad n ezlinn ler...
maner ade fafau...
sory... just x pueh aty coz aku minat giler kat fafau... biler tgok gmba cam kecewa gak coz fafau xder...XP