Teknik SEO 2 : Curi SEO Tajuk Post Blogger Lain Dengan Link Di SideBar!!

Salam.

Ramai la pulak yang tanya pasal SEO nie lagi. Jadi kena teruskan je lah tutorial pasal SEO nie. Sila baca yang part satu ekeke. Aku pun bukan tahu sangat, cuma sedikit-sedikit aje. Kata orang ilmu kalau dikongsi makin bertambah. Insyaallah~

Yang nie simple aje iaitu di bahagian sidebar yang korang letak senarai bloglist tue atau senarai link list tue, sila la letak sekali tajuk post terbaru blogger tersebut, supaya ianya turut diindex oleh search engine. Mungkin kalau bertuah korang boleh naik di first page di google.



Aku bagi contoh lagi senang kot :

yang nie ada di sidebar blog jangan-bukak nie..
nie first pages google...

p/s : aku tak cari video nie, tapi aku curious selepas tengok
di nuffnang pasal kata kunci nie...
p/s : apa barang tengok indonesia punya wakaka~



Kesimpulannya, walau aku tak pernah tulis pasal Klip Video Ariel Peterpan nie, tapi blog nie still naik di google sebab Search Engine Google mengindex link yang aku letak di sidebar tue. Senang kan. Jadi kalau dah letak link blog tue, letak sekali tajuk post blog tersebut~

p/s : itu aje untuk kali nie..lain kali jumpa lagi woha!!
Salam.

Ulasan

Nurul Huda Rahim berkata…
haha! terbaek lah abg juan. eh. adik. sorry. aku mamai neh. maklum, tak tdo sbb siapkan assignment. haha.
Unknown berkata…
'apa barang tengok indonesia punya wakaka~'
hahaha... no komen.. ;)
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe...thanx sebab share... :)

ps : kalo xmo tgk indon punya, nak tgk mna punya yang best eik?? :p
ftrhd berkata…
hoho tapi kang nanti ramai je pervert masuk blog kita sebab nak cari benda lucah.. pastu bila takde marah2 lak..adoiii
Tanpa Nama berkata…
ala..blog list ada dlm blog lain..huhu..xde dlm main blog..huhu
pudding pie berkata…
baru habes stdy chapter SEO

SEO itu...bla..bla..
hehehe
zaidi mersing's wonder berkata…
zuan...