Web Browser Apa Yang Korang Guna~

Salam.



Daripada visitor aku (gambar atas), kebanyakkan pakai firefox yang aku masih pakai. Kedua banyak pakai Google Chrome yang aku tengah pakai sekarang~ Dan yang ketiga yang paling aku tak berkenan iaitu Internet Explorer. Ada satu lagi, Opera kot!!

Aku sekarang pakai dua~ baru gempak. Satu firefox! Satu lagi Google Chrome. Untuk aktiviti-aktiviti berblog aku memang guna google chrome~ aku pun tak tahu kenapa tetapi rasanya sangat lagi best dari pakai firefox~ alasan tak boleh blah haha. Internet explorer pulak aku pernah test yang terlatest iaitu IE 8 ( kalau tak silap ). Seyes tak sesuai dengan laptop aku! Sangat lembap! Bila dah buka, klik tak keluar apa3~ down3..

Bagi web browser nie, aku sarankan pakai firefox, tak pun pakai google chrome~ Kalau yang lain memang kurang sikit performances tue.

p/s : korang punye laptop pulak pakai yang mana?
Salam.

Ulasan

kalo yang di pakai tuk PC leh tak? ahahhaa..maafla saya takde laptop....;p

seme ader...IE ader...Firefox ader...Opera pun pnh pakai...google crome pun de...yg terbaru cometbird kot...betul ke???

tapi yg aainaa pakai hanya firefox...IE kadang² sebab untuk buka laman web tertentu sebab takleh buka guna firefox....

sekian ulasan dari saya...^_^
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe.. sy guna google chrome ar... :)
laju.. dlu guna I.E mmg lembab.. seb baik tak cpt sedar... :p
Ouhhhh.. Tiru aku gune benda yg sama ye.. Chrome dan fox.. Skodeng ke ape ni? ;p

~ baru install opera.. hahaha.. sbbnye.. kalau link mediafire tak leh download kat browser ni, ade 2, 3 lagi browser yg lain.. hik hik..
cik husna berkata…
same with u..
google chrome and firefox...
saya_arief berkata…
haha..ade ag ke gune IE..hoho..
aq lg suke gne cometbird..ringan sgt..bes gle..hehehe..kdg2 gne gk mozilla

░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░▀▄░ ░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░
Qib berkata…
aku setia kepada google,, <33
mimi mimi berkata…
mozilla + chrome =)
hans berkata…
aku pakai firefox