Pakcik Suka Kencing~ Gua Pun kena Tempias!!

Salam.

Nasib baik demam gua dah pulih sepenuhnya~ agak r.

Semalam gua pergi itu sunway piramid. Pergi punya jauh gua rasa sebab tak tahu ada jalan lagi dekat. Tapi masa balik gua main redah je dengan member gua. Hasilnya sekejap je gua sampai UKM, duit gua pun jimat. Nasib baik tak salah jalan, maunya sesat di KL nie, meraung la gua wakaka~ tipu je gua kan lelaki, mana maen nanges-nanges nie. Dalam hati gua mana ada taman der! Ada taman saiz mini je wakaka~

Nie nak story satu kisah gua kena kencing sama seorang pakcik!

Pakcik muka baik, akhlak terpuji. Tapi takde guna tipu anak bangsa sendiri. Islam sama Islam pun pakcik nak tipu. Tapi gua jugak bodoh sebab percaya sama pakcik. Pakcik mulut manis mengalahkan peserta-peserta yang masuk bertanding di hulu selangor sana. Dengar kata PKR menang..ye ke?? Umur 21 dah boleh mengundi belum~ gua baru nak masuk alam mengundi nie hehe

Berbalik pada pakcik yang kencing gua nie, pakcik nie nampak cam orang biasa-biasa je! Tak kaya tak fakir. Tak hensem tak hodoh. Tak kemas tak serabai. Boleh kata biasa aje. Pak cik nie tegur gua yang sedang enak melayan Komik detektif konan. Gua memang layan komik banyak~ mungkin sebab tu pemikiran gua tak berkembang-kembang haha.

'Dik? Pak cik nak minta tolong sikit, Pak cik nie nak balik rumah anak~ bla3 dan bla3" Macam-macam isi dan hujah pakcik nie keluarkan. Gua dah cuba pangkas setiap hujah tapi ada je jalan keluar pakcik tue. Gua yang masih ada taman mini dalam hati nie pun kalau kena suap3 lama3 taman tue membesar jugak. Lagi-lagi bila pakcik tue cakap yang anaknya tengah sakit. Gua lagi la kesian. Gua nie manusia der! Bukannya gua nie robot~

Gua pun keluarkan apa yang gua mampu bagi kat Pakcik tue. Pakcik tue ucap gua terima kasih dan gua sambung baca detektif conan gua. Sedang gua khusyuk membca detektif konan gua, gua dengar orang tengah marah3 macam bergaduh. Gua dah cuak!! Gua nie mana la pandai berlawan~ masa kecik3 dulu waktu aabnag-abang ngan akak-akak gua belajar silat gua mana pergi. Gua layan teletubbies ada le haha~

Oleh sebab gua nak tahu apa yang orang duduk marah tue gua pergi la tengok. Rupanya pakcik tadi tue kena tibai dengan seoran lagi pakcik yang muda sikit dari pakcik tadi. Pakcik yang muda cakap yang pakcik tua tue penipu! Sebab pak cik yang muda tue nampak pak cik tua yang minta duit dengan orang tue pakai handset mahal siot! Gua sendiri tak mampu beli. Gua pun rasa hangin satu badan tapi gua buat-buat cool, takkan gua nak pergi pukul orang tua tue kot. Kan gua dah cakap gua nie manusia der!!

Gua tak kisah pun der pakcik tue tipu gua. Bagi gua tue rezeki dia. Lagipun tangan yang memberi tue lebih baik dari tangan yang menerima. Dari kecik gua asyik terima je apa yang orang tua gua bagi. Orang sekeliling gua bagi. Dah besar nie la masa gua nak bagi balik~ Gua bukannya baik sangat tapi gua tahu la jugak mana yang patut gua buat dengan yang tak patut gua buat.

Kepada kamu yang baca. Minta maaf la niat asal mahu buat pendek tapi terlmapau excited bercerita sampai terpanjang entri nie. Lagipun gua ada seminggu aje lagi nak menulis kat sini. lepas tue gua berehat kot sbulan. Dua bulan mungkin jugak haha. Gua nak pergi timba ilmu, lepas tue gua nak sebarkan. Gua tak nak mem'tua'kan diri gua jadi macam pakcik kat atas~ Amik kesempatan atas kebaikan orang lain. Malu gua nanti kat bakal anak-anak gua wakaka.

p/s : mahu layan X-Men sambil makan 'cekedes' wakaka~      

Salam.

Ulasan

zhrhtoodem berkata…
hohohoho
macam orang macam ragam
Gua? Der? Taman-taman mini?? Hahahaha.. ;p

Bese laaa der.. Kat KL der.. Makanya macam-macam orang boleh dijumpai.. Takpe laa.. Anggap wat kebajikan..

P/S: Lu nak berehat ke Pakcik Soul.. Wa sedey ni.. Xde orang da pasni nk nyanyi lagu Buat Aku Tersenyum untuk wa.. ;(
Aimi Zainudin berkata…
pi check balik result pilihanraya tu..hoho

haha..
pandangan luaran sentiase menipu bro..
niat sedekah je...dpt gak pahalenya...
Tanpa Nama berkata…
ko ni baik lah
aku nak mintak duit kat ko gak ler
Tanpa Nama berkata…
ko ni baik lah
aku nak mintak duit kat ko gak ler
Tanpa Nama berkata…
jgn dilayan bh org tu azuan...memg tktik da..bosan~
Unknown berkata…
rezeki haram ni tak ke mana la.. di akhirat nnti jawab la...
baincardin berkata…
Jom layan E Series...(tgh berangan nih..hehe) ^_^'
Unknown berkata…
salam zuan~

huhuhu... memang melampau.. sknag nie dah xde org yg blh di percayai lagi...
Tanpa Nama berkata…
adus pakcik tua.. dh tua pun buat perangai mcm ini ka???adoiii
devoted lily♥ berkata…
azuan mang jambuuu layan teletubbies..
aku pon tgk mask rider weyh.. hahaha..
Bro Framestone berkata…
he...23x

hp pakcik tue mmg la mahal.. mane tahu die dapat sebab cabutan bertuah gatsby deodorant street fair hari tue ke...

mne la korang tahu kan... nk gadaikan syg.. coz dpt free2

BroFramestone Blog
CITY® berkata…
salam,
hehheehehe..
nampak je brutal erk
dalam hati ada taman rama2 kan
ekekekek..

tak per,
anggap je itu rezeki pakcik tuh
kalau tak betul
lama2 dia akan kena juga kan
so,
tak perlu risau
pelu kesian jer kat pakciks tuh
Zida berkata…
brutal la konon ayat dia tu. wakakaka. huhu kat kl tu mcm2 jenis org, mcm2 jenis cara nak dptkan duit. pandai2 la kita sendiri yg nak menilai ;)
Nazz@Purple berkata…
sekarg ni susah nak percaya kat orang kan..