Masih Tak Pasti~ Gatsby Street Fair~

Salam.

Di malam yang indah permai ini, aku mendapat panggilan yang amat mengecewakan diri aku. Member aku tak jadi ikut pergi Gatsby Street Fair pada esok hari. Keciwa la aku macam ni~ 




Jadi tinggal tiga penyelesaian iaitu aku cari orang lain untuk ganti member aku yang tak jadi pergi atau aku paksa member aku yang tak jadi pergi untuk tetap pergi atau yang terakhir sekali aku pergi seorang diri~ Mana satu mahu dipilih~ Jadi aku nak tanya ada blogger yang nak pergi tapi tak dapat jemputan~ bolehlah offer diri kat aku~ kita pergi berdua wakaka~ 

Kalau pilihan ketiga iaitu aku pergi seorang diri~ Tang nie aku tak berapa suka! Tak best le jenjalan seorang diri haha. Tapi mungkin ini pilihan terakhir kot atau aku tak pergi langsung~

p/s : tengok la esok camne~ 

Salam.

Ulasan

Blogger lelaki ke blogger perempuan??? Jeles jeles..

~ pi sorang jekkkkkkkkkk..
nara berkata…
xyah g r~ ak ngan yana pun xg~
pk exam killer senin + slasa ni weh!!
bwk2 r insaf..
hahahah


p/s : ni proses mengcancelkan ko g lah ni~ biar ade geng yg x g~ uhuk
Azuan berkata…
aimi : yana pun ada blog ke~
nara berkata…
x r~ jd peneman ak lah~
cik husna berkata…
follow ur heart ;)
dats the best way..
zayani Halil berkata…
g je..release tension nak exam ni..
aku g ngn kakak aku sok~weeeeee
Nazz@Purple berkata…
ala..xde kwn pon..pegi je la..sane sini blogger kate nak gi ..naz jgk yg xleh gi..waaaaa
Unknown berkata…
aku pegi
ahahaha~
hehehe..g je..

░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░▀▄░ ░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░
Solehah berkata…
ramai mcm x jadi pegi je..
Tanpa Nama berkata…
jom r pergi...hehe.

nanti kat sana, raaaaamai lagi kawan ;)
abangfaizul berkata…
jom la... aku pun sorang gak ni... kawan aku sakit pulak... adoihhh
Jard The Great berkata…
owh... gi ar.. ku pon gi sorang
hasni berkata…
azuan
saya
saya nk pergi tp xdpt jemputn
hehe
Qib berkata…
penting ngat ke event ni? napa ehh
Jard The Great berkata…
oit.. ko ade kan tadi? cam samar2 lagi...