Karangan Mesti Dapat A+

Salam.

Gatsby street fair! sudah banyak blogger yang tulis pasal ini. Bloggers gathering nie memang best tapi macam kata bro luffy, gathering nie besar jadi susah sikit nak kenal blogger3 dengan lebih dekat. Betul jugak tue. Pagi aku dengan 5 orang blogger lain. Gambar tengok sini. Aku dengan diorang sampai pukul 3 kot. Lepas tue aku pusing-pusing cari blogger lain. Just sembang-sembang kosong sampai le habis cabutan bertuah bagai. Baru aku blah balik ukm~



dapat gambar nie di FB!
Aku tak tahu siapa la yang buat karangan nie. Kalau dia hantar agak-agak dapat penampar free tak dari cikgu beliau!

p/s : blogger ramai yang kerja cikgu kan?

salam.

Ulasan

saya_arief berkata…
adess...sape yg karang ni....haha
kompom dpt...waahahahahahahaha..(^_^)

░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░▀▄░ ░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░
CIKGU NAMAN berkata…
semalam masa nak register nampak urlblog ko nih..tapi tuan tak jumpa pon..haha
Zida berkata…
hahah btol2. spatutnya kene gathering biar ada tentatif sket. haha buat sesi suai kenal ke. lalala~

apekah?karangan camtu kompem kena cmpak dgn cikgu. adoiii
hasni berkata…
haha
gila kelakar
memang psiko org y buat karangan ni
erm
napak gambar kau ngan rumate aku c blogger sara tu
ziha berkata…
wahh..bestnye g..nape tak ajak..hoho
klu x leh g sme.huhu
Unknown berkata…
salam zuan~

ahaks~ amat menarik karangan itu... :))
hunggakan sy gelak berguling2 kat dpan laptop nie... ;p
Ibu Ammar berkata…
tak sangka bleh geng semalam, haha,

karangan apakah. ultraman dan transformers tak serasi kot. :p
.: Si BungaKopi : . berkata…
maaf mnyibuk di sini, kalau aku jd ckgu, aku denda ketuk ketampi 400 kali.
myQza berkata…
tekanan cikgu nak pekse karangan dia
Tanpa Nama berkata…
giler merepek karangan tp best gak idea tu... hahaha
Qib berkata…
tak dapat free, dapat yang keno bayarrr
Solehah berkata…
bahasa bagus, cuma cerita ja merepek.
hans berkata…
imaginasi budak tu sangat tinggi