Jangan Malu-Malu Kucing...

Salam.

Aku baru letak satu widget baru di blog ini setelah melihat ramai orang merasakan keseronokan melayan Formspring. Aku mula-mula tengok benda nie di blog member sekolah aku iaitu syamimi othman, mimitalksabout.blogspot.com~


Aku daftar je masa tue dan tak buat apa-apa~

gambar hiasan semata-mata. sumber google: cute cat


Semalam baru terasa nak cuba aktif sikit dalam formspring nie. Itu pun setelah melihat ramai blogger lain yang menggunakan khidmat formspring~ dikatakan mampu mendekatkan diri lagi dengan pembaca-pembaca blog sekalaian~ betulkah? Kita tunggu dan lihat sahaja hasilnya nanti.


Korang bolehlah mula bertanya soalan tidak kira soalah itu cerdk atau tak cerdik~ Aku akan mencuba jawab dengan seikhlas yang boleh~ ye3 je!!


Macam mana nak tanya ?


Sila ke sidebar blog ini~ anda akan lihat satu sidebar yang bertajuk 'jangan malu-malu kucing'~ sila isi soalan anda di bahagian yang disediakan~ dan tekan butang send~ Kalau mahu lebih hebat, silalah daftar satu akaun formspring dan sila follow aku haha.


Jom kita ber'formspring' bersama-sama.


Salam.

Ulasan

myQza berkata…
wah! kamu juga sudah ada!
Aku nak tanye soklan tapi tak mo dedahkan nama boleh? Hehehehe.. Mau tanye soklan rahsiaaaaaaa.. ;p
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe... skang dah rmai menggunakan formspring... :)
tp sy blm terbukak minat nak men-try benda ini... :)
sharamli berkata…
semua 0rg pakat d0k kalut s0h tanya..
mimi mimi berkata…
hehe
ask anonymously la syok =D
hans berkata…
best ker?
aku malas nak buat
green berkata…
aku kucing pemalu..

meowmeow
;)