Alone !!

Salam.



Pernah tak korang jalan sorang3.. Pernah tak korang makan di restoran sorang3..

Tadi aku ingat nak keluar dengan member aku, dah rancang semua alih3 dia tak jadi datang. Tapi aku dah gerak masa tue, jadi aku teruskan niat aku. Berjalan pusing3 pasaraya seorang diri sambil mata melilau cari awek cantik.

Masa berjalan takde le aku kisah sangat tapi time makan memang tak leh blah. Rasa macam barang pameran pulak. Aku macam duduk dalam kotak kaca lutsinar sambil diperhatikan oleh orang orang yang lalu lalang. Tapi aku buat cool je dan makan dengan kelajuan maksimum haha.

Jadi aku keluar sat je...pastu masuk ukm balik..masuk bilik dan buat entri hampeh nie haha.

p/s : Aku lelaki..tak le bahya mane kalu jalan sorang3.. yang perempuan jangan le diamalkan nanti kena tue la kena nie la sape yang susah..keluarga jugak hoho..

Salam.

Ulasan

hisham berkata…
kalo pompuan jln sorang2 meh sni aku temankn....haha
Ibu Ammar berkata…
aku ok je jalan pi midvalley sorang2, actually bukan jalan2, tapi kalau tetiba ada benda nak beli tapi takda kawan yg bleh teman. then alang2 jenjalan aku pi makan la gak sengsorang. n tengok wayang sengsorang. ok je
piNky LuCiA berkata…
hahahaha, rupa2 nya ko pemalu orang nye ye.. hehehe
piNky LuCiA berkata…
hahahaha, rupa2 nya ko pemalu orang nye ye.. hehehe
sharamli berkata…
nanti kita makan sama2 erk..heee
hasni berkata…
perasaan kamu saja tu diperhatikan oleh orang
padahal
kamu y memerhati dorang
hihi
lagi suka kluar sndiri
beli brg terus balik
bgs n sng xyah hegeh nak tunggu kawan nak gi kedai tu la ini la
n bab makan sorang tu
da biasa buat da
lagi2 bila perut ngah lapar giler!
Tanpa Nama berkata…
gua sllu dok tandas sorg2 aje beb!
Aku slalu jek jalan sorang.. Hehehehe.. Dah terbiasa.. Ko ni laa.. Kata soulmate.. Hahahaha.. ;p
Anisa berkata…
em
aku tak kisah kalau nk jalan sorang2
dh biase dr kecik
slalu ditinggalkan sorg
jom nangis!
NFA berkata…
hahaha
aku lagik suka sensorang.
lagik best.
hee
;D
Nurul Ain berkata…
aku pun pnah jalan sensorang..mkn sorang pun pnah..ok je..xde la sampai kne tu ke kne ni ke..wuwu..

(^.^)
pudding pie berkata…
selalu dah.
tapi waktu siang la
bila member2 semua tak blk umah lagi
huhuu
miss nafira(myeryn) berkata…
hehe..kekok kn kalo mkn sgsorg?
kalo time skola dlu org akn tgk mcm kita tgh baca brita.huahau
hans berkata…
selalu jer aku buat dkt rumah
malas aku tunggu member2 keluar
kalau diorang ajak aku ikut
kalau xder apa2 aku kuar jer sendiri
kawie2020 berkata…
pompuan memang x elok amalkan kuar sorg2 nih..susah kalau jd ape2...

aku kadang2 jer makan sorg2.. selalunyer kuar makan ngan housemate jer... hehehehhehehe
norMAzuan MUstafa berkata…
lu penah dok kat satu corner n fkir dr ko cm xde sdare mare???
kwn2??

nie pak cik nk kabor...gua penahhh
myQza berkata…
aku selalu buat macam tu!
x de masalah but seronok!
anati azmi berkata…
tu la suro cr awek xnk hohoho
[z@ck] berkata…
aku pun sunyi gak skang..
huhuhu
Unknown berkata…
br taruk entry ni da 19 komen.
hoii ape rahsia blog ko?
huhuhu :P
cik husna berkata…
ermmm..xmo dh la jln sorg2 pasni..
ko jln2 ngn ak la pasni..hahahah
xdela sorg2 lg..hihihi
Capo Grande berkata…
jalan sorg2 pernah...makan sorang2 xpernah...

lain kali bila buat benda sorg2 kena maintain cool...saham naik bro...huhu...
erkk..boleh lg la klau nk jln sorg2 tpi x blh klau dlm keadaan seperti dlm gambar anda di atas itu..takoooottt.
mamai berkata…
pakcik biasa la dulu jalan sornag-sorang
sapphire blossom berkata…
xpa kalo ppuan jalan2 sorg3 pon..indipendent la sama.. xkan nk berkepit je sedia masa
amirah berkata…
kdg2 bergerak solo lebih baik
tp lau g mkn xbesla sorg2..

*da biasa g mall sorg2..bosan kat umah