Jodoh Yang Sempurna~ Ini Bukan Lagu hihi.

Salam

Jodoh Yang Sempurna

Aku mahu jodoh yang kaya,
kalau tiada harta berjuta,
cukuplah si dia kaya di mata aku.

Aku mahu jodoh yang pandai,
kalau tiada ilmu di dada,
cukuplah si dia pandai di mata aku.

Aku mahu jodoh yang cantik,
kalau tiada wajah menawan,
cukuplah si dia menawan di mata aku.

Aku mahu jodoh yang bergaya,
kalau tiada mengikut fesyen,
cukuplah si dia bergaya di mata aku.

Aku mahu jodoh yang beragama,
yang tahu menegur kesalahanku,
yang tahu bersembahyang denganku,
yang tahu menjaga maruahku.

Salam.

Ulasan

Ibu Ammar berkata…
terbaikkk!

ni kenapa byk blog cakap pasal cinta n jodoh ni..musim kot
Unknown berkata…
salam zuan~

huhuhu... menarik sgt.... :)
apa pun slamat berujung minggu ya.. :)
myQza berkata…
aku juga mahu!
InsyaAllah.. Pasti jumpe.. Jodoh yang sempurna.. Yang penting sempurna di mata masing-masing.. :)
Tanpa Nama berkata…
hoho!nak jugak jodoh sebegitu
dh nk crik jodoh ke...hehhehe
Zida berkata…
mak aihhh. nak kawen cepat2 ke? wakaka =P

nak doa carik jodoh klik sini heheh :)
risanur berkata…
semua manusia inginkan pasangan yang perfect...namun Allah menentukan segalanye...
Jard The Great berkata…
hmm.. da jumpa blom?
rhapsody LiN berkata…
waahhh.. ko buat sndiri ke bnde ni??
Frodo Baggins berkata…
dah jumpa lom?
hahahhaa ~~~
luahan hati lu ke?
terbaixxx bro ..
sila sila baca kat si dia yg lu ske
sure merembes!!


>>___<<
Tanpa Nama berkata…
uwaa.. na chatbox na tggl jejak..hehe
SheyPull berkata…
saye pun nak jugak 1..:P

huh der, dah nak kawen ke dew?
t kawen gn lupe ajak mebe2 k :P
Nazz@Purple berkata…
amin kan..amin..nak jgk cm tu..