Mahu Pergi Atau Tak?

Salam.

Aku ingatkan nak tulis entri malam tadi tapi nampaknya aku tertidur dengan laptop yang terbuka sampai la aku bangun balik. Minggu nie banyak assignment nak kena hantar, tapi banyak yang dah settle, jadi boleh berinternet sebanyak-banyaknya. Kelas pun banyak yang dah habis hoho!!

Owh nak bagitau yang aku dah dapat tiket untuk ke Times Square sempena Gatsby punya street fair. Harap aku dapat pergi nanti huhu.


thanks nuffnang

Aku sebenarnya masih tak tahu yang aku akan pergi atau tak? Aku berada kat tengah3. Akhirnya aku ikut member aku, kalau dia dapat pergi aku pergi, kalau dia tak dapat pergi, aku tak pergi haha. Jadi aku tak payah peningkan kepala aku untuk fikirkan masalah nie, Biar member aku yang pening!! Lagipun lambat lagi program nie, jadi bila tiba masanya nanti baru aku fikir huhu.

Selamat berhujung minggu.

p/s : Baru 2 hari tak buat entri, punya susah nak tulis entri nie haha.

Salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
jom la pergi...:D
Qib berkata…
hebat aghg.. dapat invitationn.;.


ku klu dapat pun x leh g..
best kan keje da siap..
ak otw.. ada 3 esemen lagii
mamai berkata…
ramai yang dapat jemputan tu pergi la mesti dapat jumpa kawan2
chentaMAYA berkata…
xpegi lah! hee~
hasni berkata…
sngt bizi lately
memg xkan dpt tket tu
huhu
miera berkata…
pegi la weyh,..
alang2 ko kat KL tuh..
chokio_nia berkata…
pegi je weh..tak rudi pon..
pudding pie berkata…
bestnyer..

aku jauh la.*sob*
so mmg tak dpt nak gi.. dah dekat bek pergi.
bukan selalu kan..kan..
hans berkata…
pergilah weih
rugi kalau xpergi