I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

Salam.



Aku mendapat emel dari nuffnang tentang jemputan ke Gastby Deoderant Street Fair dengan syarat mesti buat entri bertajuk seperti di atas sebelum 19 Mac 2010. Mula-mula ingat tak jadi nak pergi, tetapi seorang member aku jadi untuk pergi sekali dengan aku, so aku layan aje la. Lagipun ini mungkin buat pertama kalinya aku akan jumpa blogger-blogger yang lain.


Mengenai Acara ini ?
pada 17 April 2010, bermula pada jam 10 pagi hingga 5 petang di ruang legar, Ground Floor Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur.

Apa yang menanti di sana nanti ?
Terdapat pelbagai gerai mainan. Ada yang senang dan ringkas seperti membaling getah. Ada juga yang melucukan seperti gusti sumo dalam beg udara. Setiap peserta permainan ini akan memenangi mata dan anda boleh menebus mata ganjaran yang terkumpul dengan barangan menarik dari Gatsby!! Selain itu, semua peserta yang terlibat dan mengambil bahagian dalam permainan layak untuk menyertai cabutan bertuah. Antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi melalui cabutan bertuah adalah barangan elekteronik, komputer,telefon bimbit dan baucar tunai berjumlah lebih dari RM 15,000!

Untuk maklumat lanjut, boleh ke laman ini.
klik sini.

Jadi, semua blogger diharap dapat hadir untuk memeriahkan suasana sebab dianggarkan hampir 400 orang blogger akan menyertai acara ini.

Salam.

Ulasan

abangfaizul berkata…
sayalahfaizul pun pegi... leh nanti kenal-kenal kawan-kawan blogger, walaupun takde la kenal ramai sangat pun...
chokio_nia berkata…
tak dapek nak join lah weh..emel pon aku tak dpt..malu ah..huhu
myQza berkata…
InsyaAllah.. kalau ada rezeki!
aNoZ berkata…
ni dpt adiah ape2 x kalo join? hoho
hisham berkata…
salam bro..ape2pn gud luck ok...