Korean Drama : Beethoven Virus Torrent Download

Salam.

Dulu masa aku sekolah rendah, ada kelas muzik. Itu first time main alat muzik, waktu tue aku main rekoder dengan satu lagi alat. Aku lupa nama alat tue tapi lebih kurang gabungan rekoder dengan piano huhu. Kat kampung aku pulak, aku pernah main semua alat wayang kulit secara amatur wakaka. Gendang, seruling ( tak tahu nama betul huhu), gong dan sebagainya lagi.

Mukadimah bukan main lagi sebenarnya nak cerita pasal satu drama korea yang aku baru tengok sampai episode 6. Malas kot mahu download haha. Tapi cerita Beethoven Virus nie memang mantap.

Sinopsis : Mengisahkan seorang perempuan, minah (bukan nama sebenar) memegang jawatan sebagai ketua bagi sekumpulan orkestra. Namun duit yang sepatutnya untuk mengupah pasukan orkestra yang lain kena tipu, jadi si minah terpaksa membuat audition bagi memenuhkan pasukan orkestranya. Jadi, ramai le amatur yang mencuba nasib. Dalam masa yang sama, si minah berjumpa dengan seorang lelaki nama mamat ( nama samaran) yang pandai bermain trumpet tanpa masuk kolej atau mana mana tempat mengajar bermain trumpet. Minah nie pulak berjaya nengupah seorang konduktor orkestra yang terkenal di luar negara tetapi perangai jahat, mulut memang main lepas cakap je tanpa pedulikan perasaan orang.

Cerita nie pelik sikit sebab jalan cerita sentiasa berubah-ubah sampai aku tak leh nak predict apa yang jadi selepas tue. Tapi memang syok dengar muzik yang orkestra tu mainkan. Layan je huhu.

Seorang yang genius dalam bidang muzik sebab walau tak pandai baca ’note’ muzik tapi tetap boleh main trumpet dengan mantap. Dia nie ada cita cita nak jadi konduktor yang hebat.

Konduktor yang tegas dengan mulut yang takde hati perut. Selamba je kutuk orang. Berniat nak tinggalkan orkestra tue apabila tahu yang amatur je bermain tapi kena ugut.

Ketua bagi kumpulan orkestra yang akan buat persembahan. Dia nie seorang ‘violist’ (betul ke tak? huhuu). Duit yang sepatutnya digunakan untuk upah orang kena tipu dan dia terpaksa buat audition untuk cari orang bermain dalam orkestra tersebut.


Nie waktu persembahan pertama diorang. Macam macam jadi tetapi persembahan nie memang mantap!!

Cerita nie tak habis lagi aku tengok. Tapi setakat nie memang best!

Link Download : Torrent
Subtitle : English
Cara download menggunakan torrent : Klik Sini

p/s : rasa nak main alat muzik je lepas layan cerita nie huhu..
Salam.

Ulasan

ezzati berkata…
ada tgk kt 8tv ni..ok gak :)
mamai berkata…
mau tengok persembahan paradoks malam nie
sharamli berkata…
bila nak study?
ha3
Unknown berkata…
tenkiu for the beethoven virus torrent link..
cerite ni mmg best..
:D
Unknown berkata…
aku tgk je hero x ensem, langsung tak layan citer ni...haha~~~
Tanpa Nama berkata…
cintun2 ke?
alaalaaa~
epy chinese nu year~
myQza berkata…
biola?? boila?? biaula?
hasni berkata…
ekau ni memang suka layan movie ek
hans berkata…
macam best jer citer nih

selamat makan limau banyak2...hehehe
SasHa Lee berkata…
besh erh cite nie.. ni macam nak layan jer..

Eden maniac citer korean nie..heee
ween berkata…
I love korean drama. thanks for sharing :)
Seri berkata…
drama korea memang best tapi panjang sangat. ni yg den lomah
Tanpa Nama berkata…
То call a spade a spade.