Anak Dara! Anak Bujang! Anak Saudara!

Salam.

Semalam aku demam. Semua kelas aku aku skip. Hanya tidur aktiviti aku. Berbotol-botol 100 plus aku minum. Berbotol-botol air mineral aku masukkan ke dalam sistem tubuh aku. Berketul-ketul Panadol aku telan. Akibatnya, lencun dua helai baju aku dengan peluh wakaka. Pagi nie aku dah ok sikit, dah boleh pergi kelas rasanya huhuu.

Minggu depan sudah mahu pulang. Mahu jumpa sama anak dara, anak bujang atau anak saudara ku sekalian. Mahu jumpa semua tapi rasanya tak boleh kot sebab ada 2 orang akak dan seorang abang aku tinggal jauh dari rumah tapi peluang masih ada huhuu.

Tiga orang anak dara nie memang rapat..yg pakai baju belang3 tue anak akak sulung aku. yang seorang lagi anak akak ke-3 aku huhuu. Tapi tiga orang nie selalu gaduh dan buat puak masing3 wakaka.

Yang nie kecik3 dah pandai mengorat wakaka. Pantang jumpa budak perempuan kecik lain, mula la naik miangnya haha.

Yang nie anak sedara aku paling kecik kot! comel giler huhuu..

p/s : Aku ada ramai anak saudara, yang sama umur dengan aku pun ada, yang dah kahwin pun ada...tapi yang rapat, yang kecik4 nie le huhu..

Salam.



Photobucket

Ulasan

pudding pie berkata…
semoga cepat sembuh

aku pun rasa nak demam ni. cuaca panas sgt!! huhu
Tanpa Nama berkata…
aku tasuka bebudak~
wakakaka~
Watierman berkata…
Salam anakanda...alhamdulillah..dah sembuh ya...rindu..sampai demam2 erk...sekejap jer lagi...sabor yer!
hasni berkata…
wahhhhhh
bestnya ada anak buah ramai
saya sorang pon blm ada lagi
huhu
ami auni n auji berkata…
tetiba rindu kat ank buah jugak.. dah dekat setahun tak jumpa.. dah besar2 kot skarg nih... yang paling best sepupu aku, dulu masa jumpa still dalam perut,dlm 4 bulan kot... tup tap tup tap.. dah umur dlm 3 tahun . dah besar dan dah pndai mengediks2.. huhuhuhu.. terkejut aku nmpk dia sbb setau aku anak sepupu aku tue semua lelaki..
Bro Framestone berkata…
demam dah ok lum nie...

mgu nie ramai yg sakit..xtau sebab ape.. huhuhu

out of topic--> mafia je la... xmampu nk betul2 g bangkok tue... bahaya... nnt kene hiv je

Maaf bro lambat reply komen... bz lately

BroFramestone Blog
Wehhh.. Apesal depa sume lagi comel dari ko ek? Hahahaha.. ;p

~ yg tak tahan, kecik2 pon dh berpuak bagai.. ahaks..
Ibu Ammar berkata…
aku plak ada bapa saudara yg beza umo 3 tahun je ngan aku.. masa kecik2 mmg rapat, ibarat temain sepermainan.
mamai berkata…
agak-agak siapa la yang ajar budak bujang kecik tu yer
piNky LuCiA berkata…
ramainya anak... aku tak de pun lagi.. sebab adik2 ku semua mengharapkan aku.. lalalala~
myQza berkata…
yg kecik tu dah pandai ngorat sapa yg ajo??
joegrimjow berkata…
cepat2 la semuh ya

anak sdareku ada 9 dah skrg
bakal tambah lagi satu
Cikgu Khairul Arif berkata…
comel ar kanak2 ini XD