Sambutan Tahun Baru Cina KPZ UKM

Salam.

Baru pulang dari melawat Kuala Lumpur haha.

Terdengar bunyi Mercun dari luar tingkap. Kepala dihala keluar. Bunyi datang dari hadapan Blog A Kolej Pendeta Za'ba. Tertanya3 sambutan akhir Januarikah? Atau sambutan Awal Februari 2010?

Gambar amik kat sini

Owh! Sambutan Tahun Baru Cina rupanya tapi masih awal kot nak sambut, mungkin tiada tarikh dan tempat yang sesuai selepas nie sebab banyak sudah aktiviti yang sudah dirancang kot. Jadi terpaksalah diawalkan sambutan Tahun Baru Cina di Kolej Pendeta Za'ba.

Dataran tempat parking kereta dikosong dan dipasang khemah bagi menjalankan aktiviti-aktiviti sempena sambutan ini. Banyak kot aktiviti yang dijalankan sebab sambutan selama dua hari. Aku tak tahu sangat sebab aku tak pergi pun, yang aku tengok hanya bunga api, limau free dan se'tin' air tin free huhu.

p/s : Rasa bertuah duduk Malaysia sebab dapat sambut banyak perayaan, Thaipusam belum tamat lagi dah dapat tengok raya cina lak huhu.

Salam.

Ulasan

joegrimjow berkata…
meriah2
nak alau hantu ke ape?
Azuan.. Gong Xi Fa Chai.. Angpau wa maner? Hehehehe.. :)
Unknown berkata…
Awal betul sambut ? Mungkin sebab masa tahun baru dah cuti ?
AziraOmar berkata…
just sedeiih sebab mase tgh solat isya~ bunyi gendang tu kuat sgt3~ sediih tgk surau zaba je mase tu~~ bacaan imam tengelam dlm kebisingan~
Solehah berkata…
ingatkan gamba tu kat UKM td..hehe..org bagi limau kt amik je la..
Jard The Great berkata…
ku rasa sambutan hari wilayah kot.. ehehe
ezzati berkata…
awal la kotttttt
Tanpa Nama berkata…
satu malaysia kan!
devoted lily♥ berkata…
aah..
awal lg la..
lek2 ahhh..
Watierman berkata…
Sambut awal2 tak sempat nak wat kuih bakul..dan pakai baju merah..hehehe!
mamai berkata…
apa ke hal awal dan main mercun nak kena rush ker
hans berkata…
aku tak sempat nak tgok orang baling kelapa sempena thaipusam weih
adoi


maaflah kalau lari topik tapi nak minta tolong kamu vote entry saya yang bernombor 19 di blog www.denaihati.com

lebih mudah nak faham sila click entry ini dan harap sudilah vote entry no 19 saya tu..

terima kasih yer n promotelah dkt member2 sama suruh vote entry saya
Tanpa Nama berkata…
tahun baru pun ada advance ker

raya blh advance mcm tu? hehe
zhrhtoodem berkata…
meriah wooo tahun nih punya CNY
siap de tarian singa, opera cina, bunga api, mercun...

pergh

aku tengok dari bilik je...