Aku Mereka Engkau dan Dunia!!


Salam.



  1. Hari ini kelas baru start. Amat sibuk jugak jadual aku sem ni. Ada 5 subjek major yang kesemuanya ada amali. Maknanya mungkin setiap hari ada amali kot. Dua lagi subjek minor yang sepatutnya tak wujud tapi diwujudkan bagi memenuhi modal insan yang sampai sekarang aku tak faham motif sebenar modal insan itu diwujudkan. Banyak siot dah la banyak program sampingan yang bakal aku join sem ni huhu.
  2. Terengganu runtuh lagi!! Sebelum ni stadium yang dah siap runtuh. Semalam stesen bas yang dalam pembinaan pulak runtuh. Kali nie 4 orang yang cedera. Harap-harap lepas ni lebih berhati-hati huhu.
  3. Aku baru sahaja menonton cerita AVATAR yang mantap! Macam orang ramai kata CGInya amat cantik dengan planet baru yang penuh dengan pelbagai jenis makhluk yang pelik pelik. Memang teruja. Aku download je movie ni kat sini.
  4. Kejam dan tak berhati perut! Pihak Israel telah mengaku bahawa anggota forensiknya ada mengambil organ manusia termasuk jenazah penduduk Palestin tanpa kebenaran ahli keluarga mereka. sumber : kosmo
  5. Hargai masa!! kita perlu masa untuk belajar, kita perlu masa untuk membuat kesilapan, kita perlu masa untuk belajar dari kesilapan, kita perlu masa untuk bangkit kembali, kita perlu masa untuk menjadi seorang yang lebih hebat.
Salam.

Ulasan

mamai berkata…
terengganu al runtuh la namanya
Wah.. Ko mmg mnghargai masa.. Quick update.. Point pnting2 jek.. Ahaks.. ;p

~ selamat mmulakan pngajian budak pandai.. ;)
myQza berkata…
tau lah dah mula kelas..

point2 cam buat nota jek.. ekekekekeke
hehehe~

good luck utk new sem!!
chentaMAYA berkata…
slmt kembali belajar!
2R berkata…
cite avatar tu besh ek..ala rugi je tgk storm worriors..x besh sgt pn,,nk tgk la ujung mgu ni =p
2R berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
rizputra7 berkata…
selamat study bro...tak abis2 nak runtuh projek kat ghanu nie...salah sapa ini semua???...
hasni berkata…
ait ni stady mana ni
apsal dah stat sem
awl giler
hasni berkata…
ait ni stady mana ni
apsal dah stat sem
awl giler
hisham berkata…
bro..cite Avatar tu ok x??..kasi komen skit...hehe
kawie2020 berkata…
hehehehehehe.. selamat mengaji bro.. hehehehehe
ezzati berkata…
slamat belajar kembali..
hans berkata…
hahaha
betul x aku kata avatar best
owh slmt study kembali
sharamli berkata…
k..j0m bangkit sama!!!
Seroja Jingga berkata…
selamat belajar lah yek!.
modal insan?
ape tuh? duit ke?
gagagaggaggaga
zhrhtoodem berkata…
klas aku tarak start lagi
baek tak payah balik lagi minggu nih.
hhHhHahahahha

tak guna nye israel. ciss!
akhis berkata…
~best midori no hibi
~tapi baca komik jer
e k i n berkata…
eh, oke tak gambor video citer avatar tuh?? nak download jugak!
Tanpa Nama berkata…
aku syak ko x dapat apdet blog lepas ni
Anisa berkata…
israel nih mmg kejam
hehe

pape pon good luck yer
sem baru dah mula eh?
heee da taktau pasai bdk u
sbab da nak blik sekola plak :p

hari ni masa tidak dihargai, huuu
AJ berkata…
Sedih,runtuh di negeri kelahiranku.Aku nak tgk Avatar dan Princess and the Frog..

http://eyriqazz.blogspot.com/
Qib berkata…
hahah,
adoi.,
kamek pun da nak stat belaja jugak.,
adoi
bunci g belaja.,
sabr 4 tahun@@@@ lagii@@@