Aktiviti Pertama....

Salam...
Semalam aku daftar di UKM. Tahu apa aktiviti pertama aku. nia dia...





Aku pergi Times Square layan Transformer. haha. Ntah apa2 aku ni orang lain sibuk nak prepare masuk sem baru. Daftar kursus la, kemas bilik la dan benda2 sewaktu dengannya. Tapi aku takde menyesal sangat sebab Transformer ni best gile. Ingat nak tengok time cuti lupa pula Terengganu tak dok wayang. Jadi aku terpaksa la ke UKM dulu. haha.

Sebenarnya aku risau takut2 tak boleh study kalau tak tengok Transformer maklumlah terbayang2 muka Megan Fox pulak. Aduh!! susah pulak nanti. So, aku dah tengok maka Megan Fox tue pun dah ter'delete' dari kotak ingatan aku ini. Hu3

Kelas aku akan bermula esok hari. Jadual aku dipenuhi dengan amali je. Setiap hujung minggu pula ada kerja lapangan. Nampaknya tiada masa lagi untuk aku berblog ni. huk3.

Elaun Jpa aku pun belum masuk. Nampaknya kebulur la aku untuk seketika. harap2 cepat la kau masuk wahai elaun ku tercinta. Aku tak sanggup menghadapi hari2 mendatang tanpa kau disisi. Chewah!!jiwang giler aku.
Dah cukup aku merapu dan merepek di sini. Salam....

nota: Saja habiskan masa sebelum tido..hik3

Ulasan

joegrimjow berkata…
ingtkan cite tu da lama da
ade lagi yg bru tgok
sama la kite
tomamot berkata…
ceyt.......
megan fox yg ko engat.....
Belog Cik Peanut berkata…
nge!!betul2.wahai jpa yang encem..cepat2lah masukkan naik..dah kebulur ni.heheh
Azuan berkata…
joe: maklum baru abes cuti

naffana: takkan nak ingat ko kut..huk3

cik peanut: betul2...aku dah lapaq nie.ho3
SasHa Lee berkata…
Beshnyer dia dh tgk Transformers..

**ha lepas ni khusyuk stdy plak k..

__Im new Follower;)
chentaMAYA berkata…
pegi toton wyg ea!
nur.sa berkata…
trg mmg xde panggung.haha.

yg dekat kuantan..tapi saya tgu nk donlod je.hehhe.
Qib berkata…
hooo.. tergila3 kan megan ye..

ai tergila2 kan.. shia lebouf..
wakak.. hensem..
p/s: boring sikit cter transformers ni kan>>
salam ziarah.
tahniah dik berjaya msuk u..welcome to campus life...=)all the best!