Program Realiti Astro Bella Jom Kurus Musim ke-2

Kevin Zahri
Kevin Zahri Pengaracara utama rancangan Astro Bella Jom Kurus.

Astro Bella Jom Kurus merupakan program realiti fitness pertama di Malaysia. Ianya akan kembali untuk musim kedua bermula pada 7 Oktober 2016 di Astro Bella dan Astro Mustika HD. Bagi peminat program realiti yang ingin mengetahui lebih banyak tips-tips fitness dan kesihatan boleh la pakat menonton!

Untuk musim ke-2 ini, pengacara program dilakukan bersama antara Kevin Zahri [cikgu fitness Malaysia] dan Jihan Muse [pengacara wanita popular]. Jurulatih pula terdiri daripada Tuan Mohd Faiz, Nana Al-Haleq dan Sharil Ab Satar. Semua mereka ini adalah pakar dalam bidang kesihatan dan penjagaan badan.

Jika musim pertama seramai 12 peserta diambil dan dilatih selama 30 hari, kali ini masa latihan dilanjutkan kepada 60 hari [masih kekal 12 peserta] bagi menunjukkan lebih kesan transformasi kepada pelatih. 

Juara program Astro Bella Jom Kurus akan membawa pulang wang kemenangan RM30,000, sebuah trofi dan lain-lain hadiah menarik. Seorang pelatih favorite juga bakal membawa pulang RM5000 sebagai Anugerah Pilihan Penonton.


Video Promosi Astro Bella Jom Kurus 

- Huraian ; Nampaknya semua dah bersedia untuk menghadapai Cabaran 60 Hari! Cabaran apa tu? Mestilah cabaran Astro Bella Jom Kurus! Nantikan mulai 7 Oktober, 9 malam di Astro Bella dan Astro Mustika HD!

Ulasan