Buat Duit Dengan Handphone #2

Kelebihan Simkad Tone excel berbanding Simkad lain.

Selama aku pakai simkad tone excel ni, memang rasa berbaloi dan memudahkan aku mendapat sedikit wang walaupun tidaklah banyak kerana masih belum dapat menjual banyak simkad. Kena rajin promosi tetapi aku sangat malas. haha. Takde ciri-ciri usahawan langsung. Ini cuba promosi di blog, harap ada yang sudi baca dan berminat nak join; 

Kalau berminat, sila wassap 01132906412 untuk maklumat lanjut.

Langkah Buit Duit Dengan Tone Excel?

1. Modal pendaftaran seumur hidup hanya RM 110.00 [Harga termasuk pos]
Memang berbaloi la modal ini untuk satu bisnes yang untungnya takkan stop once dah berjaya jual simkad Tone Excel ini. Yang penting kena rajin promosi secara konsisten. Kalau nak bisnes yang modal rendah, aku sarankan kamu mulakan dengan jual simkad tone excel ini. 

2. Anda akan menerima sekeping Simkad Prepaid Toneexcel
Dalam simkad sudah ada Free Kredit RM30 dengan tambahan 1GB Data Internet. Juga terdapat buku tabetalk dan beberapa flyers untuk promosi dan memudahkan kamu faham lebih lagi mengenai Toneexcel. Kita ada juga menyediakan support group di Facebook danWhatsapp untuk sebarang pertanyaan lanjut. Berbaloi sangat dengan modal serendah RM100 tu.

3. Jual simkad prepaid tune talk toneexcel kepada pelanggan baru.
Kerja kamu adalah menjual simkad, bukan topup ye! Topup adalah seperti biasa iaitu di kedai-kedai yang menjual topup tunetalk. Jual sekali sahaja, namun setiap kali mereka yang menggunakan simkad tone excel ini topup, kamu akan dibayar mengikut peratus yang telah ditetapkan. Duit topup takkan dipotong sama sekali.

Nota tambahan : Setiap sekeping simkad prepaid yang terjual, syarikat akan beri upah RM 20.00. Upah ini hanya dibayar setiap kali kamu berjaya jual simkad. Ini bukan perniagaan atas angin tetapi ini adalah satu alternatif baru buat duit yang mana cara ini memang di guna pakai oleh semua syarikat telco di Malaysia. Dan yang penting siapa rajin usaha, dia lah yang akan berjaya! Dah ramai yang buat tone excel ini betul-betul berjaya. Jadi mungkin kamu adalah next person yang berjaya. Siapa tahu kan ada rezeki. 

Sekali lagi, kalau berminat boleh contact di whatapps 01132906412

Ulasan