Trailer dan Poster Movie Keeping Up with The Joneses

poster keeping up with the joneses
Poster movie Keeping Up with The Joneses

Tajuk movie macam perli aje. ehehehe.

Dalam movie Keeping Up with The Joneses ini ada Zach Galifianakis, dah kurus dia sekarang berbanding dulu. Suka movie dia dengan Robert Downey Jr yang bertajuk due date. Masa mula-mula tengok filem tu rasa macam ok je tetapi filem ini dah jadi macam favorite film aku. Mesti akan tengok balik scene-scene menarik dalam filem tersebut setiap tahun. Yang tak best, kita skip.

Selain Zach Galifianakis, watak utama movie komedi aksi ini adalah Isla Fisher, Gal Gadot dan Jon Hamm. Isla Fisher ada aku tengok dalam filem Now You See Me. Gal Gadot merupakan selebriti wanita yang tengah naik dekat Hollywood [Wonder Woman kot]. Aku sukakan filem terbaru dia dengan Kevin Costner yang bertajuk Criminal. John Hamm rasanya aku tak pernah tengok dia dalam mana-mana projek, tapi aku tahu yang dia popular dengan siri Mad Men.

 [Trailer Keeping Up With The Jonese]

Daripada trailer, rasanya tak perlu bagitahu sinopsis/jalan cerita - macam dah reveal full movie tu. Ahaha.
Movie Keeping Up with The Jonese ini bakal ditayangkan pada 21 Oktober 2016 di USA. Di Malaysia, masih belum ada kepastian. Di Singapore akan mula ditayangkan pada 1 Disember 2016. So kalau boleh masuk Malaysia, tarikh tayangan akan lebih kurang sahaja rasanya. Movie Keeping Up with The Jonese adalah arahan Greg Mottola dan hasil tulisan skrip oleh Micahel Lesieur.

Update Poster Movie Keeping Up with The Joneses

poster movie Keeping Up with The Joneses
Poster Movie Keeping Up with The Joneses
 

Ulasan