Jana Income dengan Printcious Affiliate dan Designer Program

hadiah diy
Kedai Hadiah DIY online - Printcious


PrintCious merupakan kedai beli belah online di mana kamu dapat  customize design sendiri. Boleh juga beli online tetapi kalau nak sesuatu yang lebih personal boleh hantar design atau gambar untuk diletakkan di barang/hadiah pilihan hati.

Pelbagai hadiah dan cenderamata yang boleh dipilih di Printcious antaranya adalah t-shirt lelaki, t-shirt perempuan, mug, kusyen, phone case, ceramic tile, puzzle, mousepad, mini t-shirt, rompers, coaster, button badge, cap dan canvas. 

Kalau nak beli hadiah untuk ahli keluarga atau kawan-kawan, memang elok sangat guna laman web Printcious ini. Sekarang pun tengah ada promosi sehingga 30% sempena Hari Kemerdekaan negara yang ke-59.

Potongan harga sempena Hari Merdeka ke 59

Bagaimana cara untuk jana income dengan Printcious? 

Mudah je. Printcious ada buat affiliate program, kamu sertai dan refer pembeli ke laman web PrintCious. Jadi untuk setiap pembeli, mereka akan bayar komisen kepada kamu. Antara kelebihan sistem affiliate Printcious ini;
  • Up to 15% Commission Rate on all products
  • Affiliates exclusive Deals and promotions
  • Dedicated Affiliate Manager to answer all your questions
  • 60 Day cookie, so you get the commission if a customer purchases over a month after you referred them to us
  • Real time reports
Boleh sertai bagi mereka yang berminat - pautan

Selain affiliate program yang disediakan, bagi blogger yang berminat boleh sertai blogger buddy program atau dalam bahasa lebih mudah adalah review program. Kamu akan dapat free voucher untuk buat pembelian di Printcious melalui program ini. Jimat duit wei! Boleh baca lanjut di laman web printcious.


Bagi designer, ini peluang kamu mencipta design keluaran kamu sendiri melalui program designer yang dianjurkan oleh Printcious ini. Konsepnya senang, kamu hasilkan design dan hantar kepada pihak Printcious. Kemudian yang tinggal hanya tetapkan harga royalti untuk design tersebut. Selepas itu, hanya tunggu customer memilih dan membeli design kamu sahaja. Boleh ke laman web printcious untuk maklumat tambahan.


Untuk dealer dan dropshipper, ada yuran dikenakan kalau nak join. Boleh refer laman web printcious kalau nak tahu info lanjut. 

Macam-macam program diberi untuk kamu jana income daripada Printcious ini. Kerja yang tinggal hanya promote dan teruskan promote. Inshallah ada rezeki tu. hehe.

Ulasan