Karektor Poster untuk Drama Korea Love In The Moonlight

Dengan tarikh tayangan yang semakin menghampiri iaitu 22 Ogos 2016, drama romantik terbaru KBS2 lakonan Park Bo Gum dan Kim Yoo-jung Love In the Moonlight (tajuk lain : Moonlight Drawn By Clouds) telah mengeluarkan karektor poster untuk watak utama dan watak sampingan drama. Nak tengok teaser with English Subtitle, boleh tengok post sebelum ni;

park bo gum poster
Watak utama drama Love In The Moonlight, Park Bo Gum.



park bo gum poster
Poster Karektor utama Love In The Moonlight

Watak utama drama Love In The Moonlight dilakonkan oleh Park Bo Gum ialah seorang putera raja dan pewaris takhta bernama Lee Young.

Kim yoo Jung poster
Poster watak Hong Ra-on yang dilakonkan Kim yoo-jung
Kim Yoo jung
Poster karektor utama Love in the Moonlight

Watak heroin dalam drama Love In The Moonlight dilakonkan oleh Kim Yoo-jung. Watak Hong Ra-on disalahertikan sebagai seorang lelaki dalam drama ni, berlaku salah faham yang membawa dirinya menjadi penasihat dalam bidang romantik kepada watak utama, Lee Young.

Jinyoung poster
Watak Kim Yoon Sung

Watak Kim Yoon Sung dilakonkan oleh Jinyoung yang juga merupakan salah seorang penasihat kepada Raja. 


chae soo bin poster
Watak Jo Ha Yeon

Watak Jo Ha Yeon dilakonkan oleh Chae Soo Bin merupakan seorang yang tegas dalam membuat keputusan dan peribadi, dia dikaitkan dengan hero utama, Lee Young melalui perkahwinan yang diaturkan oleh keluarga masing-masing.

Kwak dong yeon poster
Watak Kim Byung Yeon

Watak Kim Byung Yeon dilakonkan oleh Kwak Dong Yeon merupakan salah seorang pengawal kepada putera raja Lee Young. Dia juga merupakan kawan rapat Lee Young dan salah seorang pemain pedang terhebat di Joseon.


Ulasan