Teaser Trailer dan Poster Siri Luke Cage - terbaru dari Marvel dan Netflix


Selepas keluar siri Daredevil dan Jessica Jones, Netflix akan mengeluarkan siri terbaru untuk karektor Luka Cage. Watak superhero Luke Cage akan dilakonkan oleh Mike Colter. Semua episode akan bersiaran pada 30 September 2016.

Macam mana dapat power? Standard filem superhero, eksperimen yang sepatutnya keputusan lain, tapi lain yang terjadi. Luke Cage dapat kuasa kekuatan luar biasa dan badan yang kebal (tengok kat video atas tu, kebal kot - tembak pun tak jadi apa!) menjadi perlarian di dalam bandar kota raya New York, tapi dia akhirnya memilih untuk menggunakan kuasanya ke arah kebaikan. Namun, sejarah masa lalu yang cuba disembunyikan kembali menghantui diri Luke Cage.

Kalau ikutkan, watak Luke Cage dan Jessica Jones merupakan pasangan suami isteri. So, mesti ada crossover episod  ni. Haha!


Selain watak Luke Cage yang dilakonkan oleh Mike Colter, pelakon lain yang terlibat dalam siri Luke Cage season 1 ini ialah Mahershala Ali sebagai Cornell Stokes, Erik Laray Harvey sebagai Diamond Back, Simone Missick sebagai Misty Knight, Theo Rossi sebagai Alvarez dan Frank Valley sebagai Detektif Scarfe.

luke cage poster
Poster Luke Cage Netflix siri
luke cage mike colter
Mike Colter sebagai Luke Cage
Update Trailer Luke Cage


In this Marvel live action series, a street-fighting ex-con battles crime on the streets of New York as the Super Hero, Luke Cage.

Ulasan