Sinopsis/Trailer Filem Tembus

Filem baru arahan Ahmad Idham  bertajuk Tembus menggandingkan Aaron Aziz , Nur Fazura dan juga Luna Maya. Filem ke-14 terbitan Excellent Pictures dan skrip oleh Siti Jasmina Ibrahim itu telah melakukan penggambaran di sekitar Kuala Lumpur.




Sinopsis Filem Tembus :

Kisah sepasang suami isteri miliki segala kemewahan, kejayaan duniawi sehingga terlihat kesempurnaan mereka sukar ditembusi anasir luar, namun rupanya tanpa sedar ada riak diri segala perancangan hidup sang isteri buat keluarga, mewujudkan lubang lubang kecil untuk dugaan besar menembusi dengan membawa lari satu satunya zuriat pengikat kasih mereka. Ketika itu, doa dan cinta sejati mampu menewaskan segala duga.

Watak utama filem Tembus adalah Aaron yang berlakon sebagai Harri dan Fazura selaku Izza. Manakala Luna memegang watak Marylia.

filem tembus poster
Poster filem Tembus

Ulasan

Ania berkata…
Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share sinopis filem atau video dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll./ juga catatan atau buku universitas), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)