Hotel Sabena.Com di Alor Setar Kedah

salam. hujung minggu lepas, hari jumaat,sabtu dan ahad - aku merentas dari Kota Tinggi hingga ke Chuping Perlis untuk menghadiri majlis perkahwinan member aku. Hari jumaat stay di KL dan hari sabtu stay di Alor Setar, Kedah. Masa di Alor Setar, aku stay kat hotel yang dinamakan Sabena.com.


hotel sabena alor setar
hotel sabena di bandar alor setar : sumber gambar


Hotel Sabena ni betul-betul kat depan Stadium, lokasi memang strategik sebab di tengah-tengah bandar. Peralatan semua dalam keadaan baik, heater, air-cond dan sebagainya memang baik. Aku tempah bilik deluxe sebab kami berdua. Ada sebuah katil queen size dengan sebijik televisyen - ada siaran astro disediakan.

Untuk stay satu atau dua malam, aku rasa hotel sabena memang sesuai. Harga pun berpatutan - RM80 untuk satu malam. tapi hotel ni takde restoran, swimming pool - lif pun takde. Kena panjat tangga - hotel ni 4 tingkat semuanya. Jadi untuk yang bawa keluarga memang kurang sesuai sikit, untuk yang bujang macam aku ni memang terbaik!

selamat bercuti!

Ulasan

suezen berkata…
like:)....dh ade list hotel klu dtg sane