Keyword Blog Minggu Ni!!

salam. dah lama tak menghadap benda-benda berkaitan dengan blog ni, tadi buka nuffnang - lain macam je nuffnang sekarang. rupanya dah berwajah baru. hehe. apa lagi, explore le!

keyword blog jangan bukak blogspot

memang teruja tengok keyword paling tinggi - tak pernah ada keyword "mat salleh" yang top dalam blog ni tetiba termasuk dalam keyword minggu ni. 'most touching photo' pulak tu - sebenarnya gambar setem upin dan ipin yang aku post dalam entri ni; setem animasi upin dan ipin. upin dan ipin sangat femes di indonesia, kebanyakkan yang tahu aku dari malaysia semasa aku ke indonesia - akan tanya pasal upin dan ipin. kartun upin ipin dan boboi boy ada ditayangkan di televisyen negara seberang tu. selain upin ipin, yang femes mestilah search, slam dan ella. Lagu Ella siap pasang kuat-kuat, nyanyi ramai-ramai pulak tu. hehee. 

Lagi satu yang pelik dalam keyword ni adalah nama shavkatov sarvar - rupanya budak dalam iklan pendek petronas yang baru je aku post sebelum ni. memang menjadi la kot budak tu sampai orang search masuk ke dalam blog aku ni. tengok video iklan petronas 2012 tu kat entri ni.

ok. itu aje yang aku nak post - saje je menyemak dengan keyword blog ni. dah lama sangat tak peduli pasal blog ni. kahkah!

assalamualaikum dan selamat berpuasa.

Ulasan

toko tempat tidur berkata…
daftar keywordnya keren.
Tas Mewah berkata…
thanks for sharing