Tutorial : Komen Terkini Dengan Avatar

salam.

hari ni sangat tak buat apa-apa. main internet aje dari pagi. pastu terjumpa satu tutorial letak recent komen dengan avatar dan aku rasa widget ni sangat cool. aku baru pasang dan berpuas hati dengan widget ni. haha.


cara nak pasang sangat mudah :

masuk ke link ni dan baca arahan.

http://www.way2blogging.org/2012/01/recent-comments-widget-with-avatar-for-blogger-blogspot.html

gua malas nak terang. haha. caranya sangat mudah tapi hasilnya sangat-sangat memberangsangkan. gua nak selongkar blog ni dan cari apa lagi yang boleh gua tambah dalam blog ni. biarlah berat sikit cuti-cuti ni. hahaha.

assalamualaikum.

Ulasan

Encik Anif berkata…
Wah "cool" juga macam ni! :D

Buat pengguna blogspot standard memang disarankan menggunakannya.
Wan Gerrard berkata…
cool gak, femes skit kuar gambar :P