Eternal Eden : RPG Games

salam. dah berapa hari tak berupdate blog ni disebabkan kemalasan dan mood blogging yang kelaut. tulis dua tiga ayat, backspace > log out. hehe. sepanjang minggu ni banyak benda aku buat, dan satu benda yang aku nak kongsi adalah satu games RPG yang bertajuk 'eternal eden'. satu games yang memang best kalau korang berminat bermain games RPG. ada gua yang penuh dengan puzzles dan perlawanan sengit serta perjalanan cerita yang sangat-sanagt panjang! 

eternel eden - jangan terpedaya dengan gambar kat atas!

dalam games ni korang akan 3 player utama dan untuk certain part akan ada watak sampingan. korang akan mengembara dan mencari jalan bagi menghentikan kuasa kegelapan. macam games-games yang lain jugak, korang perlulah mencari senjata, kuasa baru dan pengalaman untuk menaikkan level korang. 

apa yang best pasal eternel eden ni ialah size failnya yang kecil, jadi bolehlah korang main walau laptop korang tak sehebat laptop orang lain. hehe. aku punya laptop pun masih okay masa main games ni, kalau main PES, jangan harap boleh bukak line internet atau lain-lain aplikasi. 



kalu nak try, boleh download di website kat bawah ni


assalamualaikum.




Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Salam..macam ne nk create face n character tu semua eik?? dlm software RPG Maker tu sikit sgt.. minta tunjuk ajar..terima kasih...