LIfe = 1/2 Sad + 1/2 Happy : Wordless Wednesday??

aku amok dari fanpages facebook. jadi tak tahu nak link ke mana.
salam. lagi satu formula math digunakan macam entri aku yang math telah membuktikan wanita = jahat sebelum ni. macam-macam idea diorang ni. sangat kreatif ok!

lagi satu, aku sebenarnya nak letak je gambar ni tanpa apa-apa tulisan ( cam orang buat wordless wednesday tu! ) tapi rasa cam tak best la pulak. rasa cam kurang something la. hakhak! bajet blogger tegar la ni. kira cam kalau tak tulis, cam rasa nak sembelit pun ada. sebenarnya aku tak sukakan wordless wednesday, korang tulis lagi panjang lagi bagus. aku tak reti menulis, jadi aku harapkan orang lain tulis panjang-panjang, dan aku tukang baca, sambil kepada terangguk-angguk macam pak turut!

sumber : fanpages wordless wednesday


p/s : tak suka tak memberi kita hak untuk memboikot sesuatu barangan atau kemahiran atau pemikiran! That why life is 1/2 sad and 1/2 happy. kita tak selalu dapat apa yang kita inginkan, dan kita juga takkan dapat elak dari perkara yang kita tak suka.


Ulasan

:)

Half happy half sedih.. Bila happy kita happy, bila sedih kita sedih tapi happy semula..

:)

Tak ramai orang suka baca tulisan leret-leret panjang-panjang. Hmmm.
Azuan berkata…
betul jugak tu..sebab tu kena sederhana..kehkeh