Wallet Dan Lelaki!!

salam. ini cerita beberapa hari yang lepas. aku dengan rakan serumah hanya tinggal berdua, yang lain hilang entah ke mana, kami bergerak ke jusco. dalam perjalanan aku teringat yang aku menukar seluar jeans kerja dengan seluar jeans yang aku pakai untuk berjalan.  jadi wallet aku lupa, tertinggal dalam seluar jeans lagi satu. 

"patah balik eh, tertinggallah wallet la." kata aku sambil buat gaya gelabah.

member aku pun tetiba buat gaya gelabah mencari sesuatu;

" wallet aku pun tertinggal jugaklah, tadi cepat sangat nak keluar! "

haha. dua-dua tertinggal wallet masa tu. apa lah nak jadi anak teruna zaman sekarang! patah balik rumah untuk ambil wallet padahal dah separuh perjalanan.



begitulah kepentingan wallet kepada orang lelaki. takde wallet, nak bergerak pun tak best! yela, semua benda ada dalam tu. dari kad pengenalan, lesen, kad bank dan yang paling penting semestinya gambar amoi yang terpahat. haha. DUIT lah yang terpenting! buat apa keluar rumah kalau kocek seluar penuh dengan habuk kan.

motif entri ni : oh! dompet aku dah hancur lebur dan aku perlukan dompet baru. hahaa. kepada sesiapa yang nak beli dompet, carilah yang mahal sikit, kalau kat pasar malam tu, jangan dirembat yang RM10 satu, cepat saje rosaknya, beli yang mahal sikit takpe, boleh pakai lebih lama dan lebih selesa. dah beli, jangan lupa pass kat aku satu ye! haha.

Assalamualaikum.


Ulasan

Syazana berkata…
penting betul wallet kan. *mestilah!