Menonton Malaysia Ditewaskan Jepun 2-0 Online Aje!!

Salam. sampai di rumah daripada kerja dalam jam 6.30 petang, nasib jalan tak jammed mana. Tinggal berjauhan dari ofis ni kena sabar sikit dengan kadar tol yang tinggi bangat! dugaan kata orang. tapi mungkin dah rezeki, aku sebenarnya seronok dengan pekerjaan aku sekarang ni. takde pressure mana. gaji pun bolehlah tahan.

camne toilet planking ni boleh femes! jammed kepala aku tengok...
sumber : buzzfeed.com

tadi, berkesempatan menyaksikan perlawanan Malaysia menentang Jepun di Jepun sana. Pasukan Jepun memang dah diketahui kehebatannya, sejak dari awal menyerang gawang Malaysia. Khairul Fahmi dilihat memberi aksi yang baik apabila banyak menyelamatkan cubaan-cubaan bahaya dari pasukan Jepun. Namun, Jepun tetap menang 2-0. 

Aku sebenarnya berniat nak tengok di kedai skrin besar yang aku pergi tonton perlawanan Liverpool Tottenham dan Manchester Chelsea minggu lepas, tapi disebabkan hujan turun dengan sayu dan pilunya, aku terpaksa mencari-cari di dunia maya ni, streaming mana yang laju. Akhirnya jumpa jugak satu yang aku rasakan okay untuk menonton rancangan Astro Sport. Sekarang ni tengah berlangsung Uzbekistan menentang Iraq.

Jadi kalau korang nak tengok astro sport, bolehlah ke streaming live kat web http://p2pstation.net/ ni. Aku guna setakat ni masih laju dan okay!

harap dapat membantu mereka yang mencari live streaming. Aku pun banyak masuk site yang entah apa-apa masa mencari games Malaysia Jepun bawah 23 tadi. Assalamualaikum.




Ulasan