Hari Penyerahan Jubah Konvo UKM

salam. tadi pergi ke ukm untuk mengambil jubah konvokesyen aku minggu depan. excited! sampai je depan pintu dektar tu, dah ramai penjual bunga dan teddy bear dan cenderamata lain yang sudah bersiap sedia mencari rezeki diorang semperna konvo kali ni. mahal kot, harga 3 kuntum bunga pun dah RM20++. 

aku tunjuk apa yang perlu dan berjaya mendapatkan jubah konvo pinjam bewarna ungu tersebut. kenapalah dapat kolor ni, bagilah yang matching sikit dengan warna kulit ni. haha. kenapalah kena bagi balik, asal tak boleh bagi terus baju konvo ni. hehe. raptai konvo aku akan diadakan pada 22hb ni, tapi aku tak pergi sebab kerja. hehee.

baju konvo gua kolor ungu - gua nak hitam tak dapat!
sumber gambar : noremylin.blogspot
tadi, dah ada beberapa group yang bergambar sakan di kawasan sekitar ukm. memang seronok sebab dah habis belajar. lepas ni tak payah nak pikir pasal assignment, homework, tutorial atau yang sewaktu dengannya. memang heavenlah orang kata! kalau dapat kerja mungkin yea, tapi kalau tanam anggur lain pulak ceritanya. cara senang! terimalah kerja apapun walau tak sama dengan bidang yang kita belajar. *baca part komen entri ni, ramai kot yang kerja bidang lain dari yang diorang belajar di universitas.

bagi mereka yang masih belajar, ambik masa ni untuk cari kawan yang boleh tolong korang waktu susah dan senang! ingat senang ke nak jumpa. jangan cari kawan yang nampak muka waktu senang je, waktu susah hilang entah kemana. Jangan jugak asyik belajar, sampai lupa nak bertegur sapa! kurangnya korang carilah group member yang korang boleh masuk, sebab tak semua orang boleh tahan dengan perangai kita. banyak yang menyampah dengan kita ada, tapi kalau boleh janganlah berdemdam atau cari musuh. kawan je dengan semua orang, senang nak mintak tolong dan settlekan masalah.

agak-agak kalau gua pi konvo pakai motor camni gempak tak?
hahaaa
Assalamualaikum dan selamat berkonvokesyen!

Ulasan

Arizakiah berkata…
Tahniah..sebab dah jadi graduan...

mummy sangat teruja kalau bleh bawa superbike..ha..ha..ha

kalau anak muda macam azuan lagi la ......fuh.....
Mashe berkata…
selamat berkovo. dah gradute! besh!
farhana berkata…
Haha.. Kau semakin hebat berloyar buruk laa sekarang ye.. Semakin pandai bermadah berbicara.. Kau masih lagi bukan manusia kan? Hehe.. :p

Well.. Kaler ungu okay ape.. Hitam plak dia nak..
Faaein Talip Roy berkata…
wah.. selamat berkonvo... bestnya dah grade.. ^^,
waaaaaaaa
same la kite.

congrats ya.
good luck for ur big day tomorrow ;)